Rock Werchter 2023

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
2.566
1.445
In elk geval wel wat dingen verschoven op de site:

The Black Keys staan nu voor Editors, gaan zij net voor Peppers spelen?
Cavetown een heel stuk naar boven, net zoals Interrupters. Wat volgens mij betekent dat Interrupters main stage gaat spelen en Cavetown een tent Ipv Slope in 2020. Ook Slowthai staat heel wat lager nu.

Op zondag staan Lumineers nu boven Christine & The Queens, dus het rijtje main stage zondag lijkt me:
AM - Qotsa - Rosalia - Lumineers
En dan Barn:
C&TQ - Puscifer - Gabriels

Jacob Collier ook terecht wat gezakt naar beneden.

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
2.161
1.906
In elk geval wel wat dingen verschoven op de site:

The Black Keys staan nu voor Editors, gaan zij net voor Peppers spelen?
Cavetown een heel stuk naar boven, net zoals Interrupters. Wat volgens mij betekent dat Interrupters main stage gaat spelen en Cavetown een tent Ipv Slope in 2020. Ook Slowthai staat heel wat lager nu.

Op zondag staan Lumineers nu boven Christine & The Queens, dus het rijtje main stage zondag lijkt me:
AM - Qotsa - Rosalia - Lumineers
En dan Barn:
C&TQ - Puscifer - Gabriels

Jacob Collier ook terecht wat gezakt naar beneden.
Aangezien de barn namen overal vrij laag staan, kan daar natuurlijk nog wel iets tussen

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
2.566
1.445
kan zeker maar zou niet eerste keer zijn dat er plots een band hoger staat dan gepland (the offspring, greta van fleet x2…)

parelconfituur

Dagopener
7 dec 2019
561
460
Jeetje.. Black Keys onder de Peppers na al dat gedoe rond het orakel van Efestivals met zijn big first time headliner zou wel een dooddoener zijn weer.

Kijk dan tenminste voor een nieuwe barnhead en trek Editors nog naar de main stage als co-head zou ik dan zeggen...

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
10.189
4.133
Jeetje.. Black Keys onder de Peppers na al dat gedoe rond het orakel van Efestivals met zijn big first time headliner zou wel een dooddoener zijn weer.
Precies… We zitten weer in die fase. Ken is punten aan het scoren. Maar anno 2014 Black Keys laten subben snap ik, tegenwoordig vind ik de plek die Pinkpop ze geeft een stuk logischer.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Dr. Hannibal

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
9.347
2.941
New are: Iggy Pop, Röyksopp, Warhaus, Anna Calvi, Compact Disk Dummies, GAYLE, MEROL and Picture This for Thursday 29 June. Liam Gallagher, Ben Howard, Fever Ray, The Haunted Youth, Spoon, Squid, PUP, Hot Milk and Kelsy Karter & The Heroines join the line-up for Friday 30 June. Interpol, The Opposites, City And Colour, Dope Lemon, Mimi Webb and Touché Amoré come to the Festivalpark on Saturday 1 June. Lil Nas X, RÜFÜS DU SOL, The Driver Era, J.I.D, Baby Queen, Nova Twins and Ethan Bortnick join on Sunday 2 July.

Poeh. Netjes hoor.

• Geweldig
Waarderingen: b_lars

Yannick

Headliner
23 apr 2015
8.871
3.510
Gallagher is dus de co-head op vrijdag? Ouch. Lil Nas X wel nice op zondag, vreemd dat Rosalía werd verschoven.

Edit: en die indeling op zaterdag. Muse, The Opposites, Interpol, MGK.. Alle kanten op. 😄

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
10.189
4.133
Wow wow. Heel veel mooie namen hoor. Jezus, echt netjes. Dus toch nog Lil Nas X. En Iggy, Spoon, Interpol, Fever Ray, Royksopp zijn allemaal vette toevoegingen.

En nog steeds een donderdagheadliner te gaan.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken