Rock Werchter 2023

Bato_V

Dagopener
17 mei 2017
653
285
Juist omdat The Smile geen headliner is op Werchter is het ook een goede kanshebber voor morgen.
Werchter hint op meerdere namen, dus een pakketje en geen losse headliner. The Smile kan daar natuurlijk wel bij zitten als Barn-naam.
En ze zouden ook goed op BKS en de twee Lolla's kunnen passen.

Paddy

Subheadliner
16 dec 2014
4.872
1.618
Serieuze vraag, is the National een headliner? Ik zou eerder zeggen barn. Maar goed, ik ben geen liefhebber, dus onderschat ze waarschijnlijk.

Edit: in 2013 als sub, ok dan zie ik ze nu wel als sub of coheadliner.

festirock

Gouden Tip
1 dec 2015
329
166
Serieuze vraag, is the National een headliner? Ik zou eerder zeggen barn. Maar goed, ik ben geen liefhebber, dus onderschat ze waarschijnlijk.
Vraag me ook af of the national headliner zou zijn.
The national - stromae lijkt me niet de combi die een donderdag uitverkoopt

festirock

Gouden Tip
1 dec 2015
329
166
Iggy Pop, Interpol, Lizzo in een pakketje. Ik denk niet dat ze Lizzo apart aankondigen. Lijkt me meer een late namiddag/vooravond spot

Robbie Williams betwijfel ik toch. Waarom zou werchter wachten tot na zn show en pinkpop bvb niet.

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.142
323
Maar met The Black Keys en de Editors er ook nog bij? Wordt wel top heavy hoor. Denk ook niet dat The Black Keys of The National een spot onder de ander zou accepteren eigenlijk?
Als je op de site van Pinkpop afgaat zijn TBK ofwel derde laatste op hoofdpodium, ofwel sub op tweede podium. Dan kan derde laatste op Main Stage toch gerust?

TBK - The National - RHCP, met Editors als Barnhead.

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
2.566
1.445
Iggy Pop, Interpol, Lizzo in een pakketje. Ik denk niet dat ze Lizzo apart aankondigen. Lijkt me meer een late namiddag/vooravond spot

Robbie Williams betwijfel ik toch. Waarom zou werchter wachten tot na zn show en pinkpop bvb niet.
Hier gaan we weer. Altijd acts onderschatten en die staan dan hoger dan verwacht.
Lizzo is een sportpaleis act. Dat wordt voorlaatste, welke dag het ook is.

• Leuk
Waarderingen: Loek123 en Timmetje

Dr. Hannibal

Sunset slot
24 nov 2013
3.299
1.010
Als je op de site van Pinkpop afgaat zijn TBK ofwel derde laatste op hoofdpodium, ofwel sub op tweede podium. Dan kan derde laatste op Main Stage toch gerust?

Ah okay, dan zijn die wat gezakt in status, laatste keer dat ik ze zag was in 2014 en toen waren ze echt een serieuze sub/co-head voor Pearl Jam dacht ik, vandaar.

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
2.566
1.445

Denk TBK minimaal derde laatste hoofdpodium. Kan ook voorlaatste worden als dingen niet uitdraaien zoals gewenst.

Paddy

Subheadliner
16 dec 2014
4.872
1.618
Denk eerder Lizzo als sub of barnheadliner, maar we zullen zien. Het verschil tussen sub en een coheadliner is soms ook maar dun.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken