Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

nikita

Geliefde act
27 okt 2018
1.609
3.151
Ik vind het jammer voor jullie werchter gangers, maar ik ben wel blij. Lokerse is een veel kleiner terrein en gezellige sfeer. Ik doe sowieso mee met de loterij voor tickets nu.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Prima boeking eigenlijk. Kan Blur voor een eigen publiek staan, eigen voorprogramma en aankleding die dag in teken van hun en zal snel uitverkopen in plaats van zo op Rock Werchter te staan waar dan de helft ongeïnteresseerd naar staat te gapen. 🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en rhcp

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
Prima boeking eigenlijk. Kan Blur voor een eigen publiek staan, eigen voorprogramma en aankleding die dag in teken van hun en zal snel uitverkopen in plaats van zo op Rock Werchter te staan waar dan de helft ongeïnteresseerd naar staat te gapen. 🤗
eregens heb je wel gelijk maar wat een teleurstelling toch voor Werchter.... dit moet je toch hebben ipv alwéér RHCP, kan het nog altijd niet begrijpen, na die covidjaren 2x dezelfde headliner boeken die niet meer relevant is (waarmee ik niet gezegd heb dat ze slecht zijn hé)
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
Prima boeking eigenlijk. Kan Blur voor een eigen publiek staan, eigen voorprogramma en aankleding die dag in teken van hun en zal snel uitverkopen in plaats van zo op Rock Werchter te staan waar dan de helft ongeïnteresseerd naar staat te gapen. 🤗
Voor Werchter wel wat zuur natuurlijk, want dit was een goede afwisseling geweest voor weer RHCP.
Nu benieuwd of en waar we ze in Nederland kunnen zien. BKS en Lowlands als belangrijkste kanshebbers.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
het argument dat ze dan voor een halfvolle wei zullen staan vind ik ook bullshit eigenlijk, zet ze dan binnen, is ook 20000 capaciteit... hoeveel is lokerse feesten eigenlijk?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Ik vermoed Blur op de Lokerse…
10/10

Als ik het allemaal zo interpreteer en het wereldje wat ken, is Blur te laat aangeboden voor de plekjes die ze verlangen op een RW of Pkp. En dan is Lokeren een mooie oplossing waar ze zeker goed tot hun recht komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059

Gebruikers die dit onderwerp bekijken