Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.512
Zeker, maar everyknight noemde specifiek de donderdag waar Robbie Williams nu heel goed zou passen. Waar ik het dus totaal niet mee eens ben met de namen die er nu staan. Waarschijnlijk de typische opvatting dat een popheadliner maar bij gelijk welke popachtige naam moet passen.
Ik vind nog altijd dat die donderdag Billie Eilish schreeuwt. Maar of dat ook zal gebeuren, zien we pas eind volgende maand I guess.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Wel spijtig dat zijn laatste show op Pukkelpop quasi volledig geplaybackt was.

En we zaten in Brussel.

We waren de dag voor zijn optreden al op de wei en de 'soundcheck' was bezig. Er was echter niemand te zien op het podium, was gewoon een backtrack dat speelde. Op die backtrack hoorde je op exact dezelfde momenten als in de 'show' zaken als "Hello, Brussels". Die man heeft niet alleen elk nummer geplaybackt, die heeft de hele show inclusief bindteksten geplayback. Echt intriest!
 

Verwijderd lid 37800

Campingartiest
21 mrt 2018
68
32
We waren de dag voor zijn optreden al op de wei en de 'soundcheck' was bezig. Er was echter niemand te zien op het podium, was gewoon een backtrack dat speelde. Op die backtrack hoorde je op exact dezelfde momenten als in de 'show' zaken als "Hello, Brussels". Die man heeft niet alleen elk nummer geplaybackt, die heeft de hele show inclusief bindteksten geplayback. Echt intriest!
Klopt volledig. Was ook aanwezig & echt beschamend .. Bij Eminem zie je een merkbaar verschil binnen de USA of daarbuiten (imo).
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.091
2.314
Hoe betrouwbaar is die Clashfinder eigenlijk? Eerste keer dat ik hier zelf van hoor 😅

Niet betrouwbaar ;)
Het is mijn clashfinder, en ik maak die voorlopig op naar gelang van eigen bedenkingen en interpretaties.
Elke update pas ik wel weer aan... Vandaag de dag amper namen bekend dus kan nog zoveel veranderen ;).
 
  • Leuk
Waarderingen: Alexander

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.455
Klopt volledig. Was ook aanwezig & echt beschamend .. Bij Eminem zie je een merkbaar verschil binnen de USA of daarbuiten (imo).
Die had de AB toch afgehuurd om 5 dagen te repeteren. Of om die backtrack op te nemen dus.
Had nu wel begrepen dat zijn tour paar jaar erna wel veel authentieker was, verbeter me indien fout.
 

Sakke

Playlistbediener
3 jan 2016
48
32
Elke dag deze week. Morgen Blur en vrijdag pakket twee.



Hoop ik. En ik blijf volharden in Blur haha.
Ik blijf er ook op hopen maar de kans wordt alsmaar kleiner. Donderdag op Werchter, vrijdag op Roskilde is in theorie wel haalbaar.
Het zou mij alleszins wel overhalen om combi te gaan!
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Dat is ook wel de reden waarom ik hem niet hoef te zien. Genoeg leuke hits voor een topshow, maar als je het live niet kan of wil brengen... Jammer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 37800

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.392
1.899
Ja, daar kan dan een streep doorheen. Die speelt vast geen drie dagen achtereen. Jammer.
En waarom? De man heeft in het verleden zelfs tot 3 dagen na elkaar in verschillende landen gespeeld. Deed in augustus ooit Polen-België-Nederland. Sounds familiar?
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.439
6.103
Ah, ik keek naar zijn 2022 tour. Dat is dan weer goed nieuws, dan heb ik niks gezegd!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken