Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.869
6.027
Ja dat je kan echt niet inschatten. Want veel van die acts gaan uiteindelijk hoger staan dan verwacht.

Voorbeeldje voor mij is Lovejoy. Ken die niet echt. Hebben los Trix grote zaal uitverkocht.
Om terug te komen op Jacob Collier. Geen flauw idee wie dat is, maar voelde als een plant gezien de hoge posities op MC en Nos, dus maar er op gezet.. En low and behold, staat die erop. :p
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.137
1.161
Dat van Wet Leg is zeer mooi zeg, was echt heel amusant in Trix. En een naam die je gewoon moet hebben als Rock Werchter zijnde vind ik.

Staan dus een week na het Styles-event terug in Werchter, die gaan stevig touren zeg. Nog niet zo extreem als Turnstile vorige zomer, maar toch.

Nu je het zegt, Porcupine Tree zou goed passen op die zondag, zou fantastisch zijn!
 
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.290
5.669
Jacob Collier is wel gaaf hoor. Jazz/pop wonderkind die heel veel doet met zang harmonieën enzo. Ken hem vooral omdat muziektheorie youtube nogal fan van hem is. Sws grote naam in de VS. heeft geloof ik vorig jaar een Grammy gewonnen oid.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw en wenteldave

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.869
6.027
Dat van Wet Leg is zeer mooi zeg, was echt heel amusant in Trix. En een naam die je gewoon moet hebben als Rock Werchter zijnde vind ik.

Staan dus een week na het Styles-event terug in Werchter, die gaan stevig touren zeg. Nog niet zo extreem als Turnstile vorige zomer, maar toch.

Nu je het zegt, Porcupine Tree zou goed passen op die zondag, zou fantastisch zijn!
Denk dat de organisatie dat als package zal hebben gevraagd aan Wet Leg, van hey.. Jullie verzorgen dan de support, komen jullie de week nadien terug?
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.869
6.027
Jacob Collier is wel gaaf hoor. Jazz/pop wonderkind die heel veel doet met zang harmonieën enzo. Ken hem vooral omdat muziektheorie youtube nogal fan van hem is. Sws grote naam in de VS. heeft geloof ik vorig jaar een Grammy gewonnen oid.
We zijn er haha.

Denk niet dat die per se al groot is in de VS, althans nog niet zo veel op posters zien verschijnen.
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Ik zie Porcupine Tree er nog bijkomen zondag. Weet niet waarom, gut feeling, en zou perfect passen die dag.
De zondag ging hem voor mij wellicht al worden, maar dan heb je gewoon Amenra-Puscifer-Porcupine Tree-QOTSA en Arctic Monkeys.

We zagen dan wel veel, maar da’s wel uitstekend.

Vier dagen kan ik dan wel weer niet trekken met deze line-up. Al staan er hier en daar wel interessante dingen. Maar dan trek ik liever naar Primavera om mijn centen uit te geven.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.509
4.347
Jacob Collier is wel gaaf hoor. Jazz/pop wonderkind die heel veel doet met zang harmonieën enzo. Ken hem vooral omdat muziektheorie youtube nogal fan van hem is. Sws grote naam in de VS. heeft geloof ik vorig jaar een Grammy gewonnen oid.
Maar is die hier zo groot? Op Spotify ook maar 1 miljoen luisteraars fzo
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.290
5.669
We zijn er haha.

Denk niet dat die per se al groot is in de VS, althans nog niet zo veel op posters zien verschijnen.
Wat bedoel je met “we zijn er”?

Verder, heb er geen posters bij ofzo, gewoon puur het beeld wat ik heb door hoe er in mijn bubbel over gepraat wordt. Maar kan het mis hebben. Zag dat er naar gevraagd werd dus ik dacht, laat ik eens proberen behulpzaam te zijn 🤷🏻‍♂️
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.870
8.484
Fijn nieuwtje van Wet Leg. Tel daar nog eens Christine and The Queens (die koninklijke hint) en de onvermijdelijke dEUS bij, en dan zijn dat weer 3 fijne namen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
464
352
Fijn nieuwtje van Wet Leg. Tel daar nog eens Christine and The Queens (die koninklijke hint) en de onvermijdelijke dEUS bij, en dan zijn dat weer 3 fijne namen.
dEUS was toch al ‘stiekem’ aangekondigd voor Live is Live? Maar direct erna verwijderd.

Zou mij verwonderen dat die op beide staan, aangezien FF en Livenation wel degelijk concurrenten zijn.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.870
8.484
dEUS was toch al ‘stiekem’ aangekondigd voor Live is Live? Maar direct erna verwijderd.

Zou mij verwonderen dat die op beide staan, aangezien FF en Livenation wel degelijk concurrenten zijn.
dEUS stond dit jaar op Live Is Live, dus vandaar misschien de verwarring?

Zie ze nu ze voor de eerste keer in een eeuw met een album komen nu niet overgeslagen worden door RW eigenlijk. En als dat wel gebeurt, dan zie ik ze nooit meer op RW staan.
 
  • Leuk
Waarderingen: TheGloaming

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.449
dEUS stond dit jaar op Live Is Live, dus vandaar misschien de verwarring?

Zie ze nu ze voor de eerste keer in een eeuw met een album komen nu niet overgeslagen worden door RW eigenlijk. En als dat wel gebeurt, dan zie ik ze nooit meer op RW staan.
Live nation doet ook hun ab shows
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken