Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.355
1.872
Een naam die ik hier niet veel voorbij zie komen.
Maar kan Sam Smith toevallig nog komen? Als ik op MadCool kijk wil die ook gerust als 4de op het affiche .
Heeft een sportpaleis staan in mei dat volgens mij nog niet uitverkocht is. Maar als hij er zou staan, hoe lang ga je er dan nog op wachten natuurlijk.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Het is nu ook niet een artiest wat ik veel luister. Maar die nu op je line up hebben staan is gewoon sterk, denk ik!
Paar jaar geleden was die groter en verkocht die hun Sportpaleis vlot uit. Nu lijkt er niet zoveel animo te zijn. Maar goed, zou hen wel een oke naam vinden voor op de Main hoor.
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Paar jaar geleden was die groter en verkocht die hun Sportpaleis vlot uit. Nu lijkt er niet zoveel animo te zijn. Maar goed, zou hen wel een oke naam vinden voor op de Main hoor.
Hij is volgens mij iets te snel met z'n aankondiging van z'n tour gekomen. Z'n recentste single Unholy doet het goed (ook mede dankzij TikTok en dergelijke). Het beste zou zijn om die single eerst nog wat meer te laten groeien en dan pas met een touraankondiging te komen lijkt me.
Maar ja, vijgen na Pasen.
 

jova

Playlistbediener
24 jan 2018
33
53
Wishlist :

Green Day
Iggy Pop
Life of Agony
The Black Keys
Slipknot
Dropkick Murphys
Smashing Pumpkins
Placebo
Jack White
Kendrick Lamar
Paolo Nutini
Gary Clark Jr.
Aya Nakamura
White Lies
Alabama Shakes


On Repeat:
Tool
Idles
Goldband
The Cure
Weezer
 

jonasvh

Geliefde act
15 okt 2019
1.745
2.421
Wishlist :

Green Day
Iggy Pop
Life of Agony
The Black Keys
Slipknot
Dropkick Murphys
Smashing Pumpkins
Placebo
Jack White
Kendrick Lamar
Paolo Nutini
Gary Clark Jr.
Aya Nakamura
White Lies
Alabama Shakes
Green Day zie ik niet gebeuren (maar kan op zich wel)
Slipknot staat op Graspop
En Dropkick Murphys staan op Wacken in augustus, dus die zie ik eerder Alcatraz of zo aandoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: jova

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.389
Over MGMT, er was in elk geval een moment dat de tent leeg stroomde. Ik dacht na KIDS en dat was zeker niet op het einde, maar zal dus fout zijn. Want ik had me gespurt van mijn werk naar het terrein, om de start van de show zeker mee te maken, maar raakte de tent niet in. Na een halfuurtje lukte dat wel na een enorme exodus. Misschien dat het volk dingen als Kids verwachte en daarom doorging.
 

WesleyNoH

Support act
28 nov 2015
1.087
2.292
Over MGMT, er was in elk geval een moment dat de tent leeg stroomde. Ik dacht na KIDS en dat was zeker niet op het einde, maar zal dus fout zijn. Want ik had me gespurt van mijn werk naar het terrein, om de start van de show zeker mee te maken, maar raakte de tent niet in. Na een halfuurtje lukte dat wel na een enorme exodus. Misschien dat het volk dingen als Kids verwachte en daarom doorging.

Doet me denken aan Carly Rae Jepsen vorig jaar.
Toen die Call me Maybe speelde in het midden van de set ging het van een redelijk volle tent naar een meer dan halflege tent :p.
 
  • Confetti
Waarderingen: henkels98

FestivalDuvel

Nieuw lid
9 nov 2022
2
0
Iemand nog wakker? ;)

Naar jaarlijkse gewoonte intussen en omdat we morgen toch 40% van de line-up gaan krijgen, een fake poster voor de voorpret. Benieuwd hoeveel er morgen van juist zal zijn..

Bekijk bijlage 3474
Even over de namen die nog niet zijn vernoemd geweest als "hopelijk". Hoop ik bij deze op Marcus Mumford! Eerste album kon mij echt bekoren en aangezien the Mumford & Sons toch niet meer touren... Kan tellen als een halve herhaling voor Werchter hé ;-)
 

larsm19

Playlistbediener
8 okt 2022
22
8
Wishlist:

Frank carter & the rattlesnakes
The driver era
Mother mother
The black keys
Tamino
Interpol
Liam Gallagher
Nile Rodgers & chic
Sam Fender
The 1975
Role model
Ramkot
Smash into pieces
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken