Rock Werchter 2023

dennisf

Randprogramma
16 jan 2018
141
34
Week later bospop….wellicht hier nog iets van? Delen soms ook wel artiesten
Ik hoop heel hard op LIVE. Verdienen het om nog eens op RW te staan. Al kan het zomaar TWC worden (en is het jammer dat daar geen kaarten meer voor zijn)

Yannick

Headliner
23 apr 2015
9.017
3.684
Klopt, maar het ging over C&TQ.
Het ging onder andere over C&TQ. Ik heb, zoals enkele anderen, nu ook niet meteen de indruk dat z'n populariteit gegroeid is - al zeker niet met die nieuwe plaat. Fred Again.. kan ik érgens nog begrijpen. Editors is qua naam wel een Sportpaleis-naam, maar Christine vind ik wel aan de kleine kant idk. Disclosure deed ook de Lotto Arena zeker? Aan de andere kant heb je namen als Jorja Smith, Moderat (oké, 3x de AB), Beck (2x de AB), etc. die wel een maatje kleiner zijn, dus mja. Altijd wat wikken en wegen, zeker?

werchter12

Support act
21 mrt 2019
1.146
723
Editors is qua naam wel een Sportpaleis-naam, maar Christine vind ik wel aan de kleine kant idk.
Editors verkoopt Vorst zelfs niet uit. Dus da's echt geen Sportpaleis band meer.

Maar goed, Barnheads zijn toch ook meestal namen die maximaal Vorst kunnen uitverkopen. En da's al optimistisch.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
2.669
1.524
Editors verkoopt Vorst zelfs niet uit. Dus da's echt geen Sportpaleis band meer.

Maar goed, Barnheads zijn toch ook meestal namen die maximaal Vorst kunnen uitverkopen. En da's al optimistisch.
Was dat uitverkocht, ik dacht ongeveer 6000 man.

koekroeck

Randprogramma
6 mrt 2018
192
134
De mensen zijn gewoon editors-moe. Als ge eens ziet waar die allemaal de afgelopen jaren allemaal hebben gestaan in België...

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
2.595
1.099
En toch zie je zo dat dat een vol tentje met rode kruizen zal worden. Wel benieuwd wat deze 2 dagen laten schuiven qua tickets.

duyck

Gouden Tip
7 nov 2013
417
17
Die tip Koninklijk is gewoon Tamino. Staat morgen in Koninklijk Circus en hier min of meer al bevestigd als Barn-headliner die deze week zou aangekondigd worden. Morgen dus Tamino (alleen of in pakketje?)

Gebruikers die dit onderwerp bekijken