Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Puzzles

Randprogramma
20 jan 2016
108
40
Er is wel al wat veranderd sinds het optreden van Lizzo in de Barn, maar toch ging ik toen een kijkje nemen.. leuk voor een half uurtje en dan begon het toch te vervelen.. niet de naam waar ik warm van zou worden
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Er is wel al wat veranderd sinds het optreden van Lizzo in de Barn, maar toch ging ik toen een kijkje nemen.. leuk voor een half uurtje en dan begon het toch te vervelen.. niet de naam waar ik warm van zou worden
Die is natuurlijk geëvolueerd e. Toen kwam ze pas kijken.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
En over Angèle, ál haar Vorst shows uitverkocht en Sportpaleis ook nog eens aan de laatste tickets. Enkel grootheid Stromae doet beter. Maf gewoon.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

slyke

Geliefde act
9 jan 2018
1.585
839
En over Angèle, ál haar Vorst shows uitverkocht en Sportpaleis ook nog eens aan de laatste tickets. Enkel grootheid Stromae doet beter. Maf gewoon.
Dus Werchter-waardig?
Laat ze maar een Sportpaleisje doen in The Barn dan...
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dus Werchter-waardig?
Laat ze maar een Sportpaleisje doen in The Barn dan...
Angèle heeft er al twee keer gestaan, ze is altijd al Werchterwaardig geweest. Volgens @jimmyve inderdaad Barn-head ondanks dat ik vind dat ze qua populariteit en show gewoon op de mainstage hoort maja. Dat beslis ik niet. :p
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.124
1.144
Lizzo en Billie Eilish zijn voor mij de twee popnamen die ik het liefst zie verschijnen, zeker die laatste. Veel meer dan toch het 'plattere' commerciële als Dua Lipa bijvoorbeeld.

Maar ik weet niet wat de standaard-trouwe-Werchterganger hiervan vindt. Als ik kijk naar onze Werchtervriendengroep ... Een editie met Stromae en Oscar & the Wolf en Billie Eilish & ... aan de bovenkant van de affiche ... Dit gaat bij de meerderheid niet goed vallen vrees ik. Daar mogen dan nog wat Barn-alternatieven tegenover staan, dan nog.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound en randyrw

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.113
5.391
Angèle heeft er al twee keer gestaan, ze is altijd al Werchterwaardig geweest. Volgens @jimmyve inderdaad Barn-head ondanks dat ik vind dat ze qua populariteit en show gewoon op de mainstage hoort maja. Dat beslis ik niet. :p
Zoals iemand al terecht opmerkte, als ook zij zou komen, krijg je 3x een Belgische act op 1 van de 8 beschikbare top plaatsen. Ligt gevoelig. Misschien eerder Pkp.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Zoals iemand al terecht opmerkte, als ook zij zou komen, krijg je 3x een Belgische act op 1 van de 8 beschikbare top plaatsen. Ligt gevoelig. Misschien eerder Pkp.
8 plaatsen is voor headliner. Sub / Barn-head is dan nog iets anders, of is daarmee dan ook dEUS out? Nee, toch?
 

Tinus101

Gouden Tip
21 nov 2022
462
523
Hoe groot is de kans dat the black keys op RW staan? Als die er staan hoef ik namelijk geen pinkpop zaterdag kaart te halen
 

TheGloaming

Gouden Tip
9 apr 2022
463
352
Over Lizzo in het Sportpaleis; zit momenteel bij zitplaatsen in eerste en tweede ring op quasi elke plek aan de laatste enkele rijen en staanplaatsen zullen ook wel bijna uitverkocht zijn. Niet aan een rotvaart uitverkocht, maar ze gaat 't denk ik tegen februari wel klaarspelen, denk ik.
Zeiden we natuurlijk over Kendrick ook. 'Het verkoopt wel uit'.

Nu ja, voor mij is Lizzo ook al een subheadliner hoor. Daar niet van.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken