Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.456
Voor Simz? Vond dat eigenlijk gezien alles goed meevallen. Stond redelijk vooraan en vond het er goed druk.

Maar wel een leuke trend op Pukkelpop dat je maar 5 minuten op voorhand moet komen om een goede plek te hebben, eender waar. Headliner of niet.
1/3de vol ongeveer, op zijn Max
 
  • Verdrietig
Waarderingen: mattman

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.134
10.414
Stromae inmiddels maar als zekerheid opschrijven voor een mooie (co)headlinespot? Volgens mij kan RW er met de huidige zegentocht echt niet omheen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Stromae inmiddels maar als zekerheid opschrijven voor een mooie (co)headlinespot? Volgens mij kan RW er met de huidige zegentocht echt niet omheen.
Ik vrees dat ze die kans een beetje verkeken hebben met die show in het daglicht op Boutique. Had gewoon in de eerste plaats dit jaar dubbel en dik op RW moeten staan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.134
10.414
Ik vrees dat ze die kans een beetje verkeken hebben met die show in het daglicht op Boutique. Had gewoon in de eerste plaats dit jaar dubbel en dik op RW moeten staan.
Ja dat klopt natuurlijk wel. Maar dat kunnen ze toch dubbel en dwars goedmaken met een mooie spot om 23.30 uur op RW?
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en mattman

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.139
1.172
  • Leuk
Waarderingen: zero en randyrw

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355

dEUS gaat een videoclip opnemen. Hopelijk op Rock Werchter 2023 met de eerste nieuwe plaat in 10 jaar onder de arm.
Laat maar komen. Zag ze onlangs op Live=Live voor de 6de keer of zo en ze waren echt in vorm. Heel leuk optreden! Ik denk dat ze intussen zelf ook meer dan tevreden zijn met een mooie spot in The Barn dus, lijkt mij ideaal.

FYI ik dacht dat Barman tijdens het optreden liet vallen dat de plaat 13 september uitkomt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Laat maar komen. Zag ze onlangs op Live=Live voor de 6de keer of zo en ze waren echt in vorm. Heel leuk optreden! Ik denk dat ze intussen zelf ook meer dan tevreden zijn met een mooie spot in The Barn dus, lijkt mij ideaal.

FYI ik dacht dat Barman tijdens het optreden liet vallen dat de plaat 13 september uitkomt.
Tom Barnman
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.456
Ik vrees dat ze die kans een beetje verkeken hebben met die show in het daglicht op Boutique. Had gewoon in de eerste plaats dit jaar dubbel en dik op RW moeten staan.
Dat is nogal snel conclusies trekken 😅. Ik acht kans erg groot dat hij er volgend jaar staat. Maar ik zie hem even goed koning bouwdewijnstadion doen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.882
8.513
Dat is nogal snel conclusies trekken 😅. Ik acht kans erg groot dat hij er volgend jaar staat. Maar ik zie hem even goed koning bouwdewijnstadion doen.
Mja, tussen het uitkomen van de plaat en RW23 gaan er nu al 9 Belgische shows zitten. Dan voelt dat als Rock Werchter zijnde een beetje laat aan.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.134
10.414
Mja, tussen het uitkomen van de plaat en RW23 gaan er nu al 9 Belgische shows zitten. Dan voelt dat als Rock Werchter zijnde een beetje laat aan.
Ja oke. Maar als ze hem niet boeken dam heeftie de hele tour er niet gestaan. Dat is toch nog gekker? Natuurlijk hebben ze de beste kans gemist, dat verandert niet. Maar dan wordt het op rw 2023 toch nog steeds een betoverende show en waarschijnlijk voor 3/4 van de aanwezigen het hoogtepunt.
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.452
1.579
De geruchten over de comeback van Blur beginnen in de Engelse media steeds concreter te worden, met een show in Wembley. Zou een fraaie naam zijn voor Werchter in combinatie met een jongere co-headliner.
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.456
De geruchten over de comeback van Blur beginnen in de Engelse media steeds concreter te worden, met een show in Wembley. Zou een fraaie naam zijn voor Werchter in combinatie met een jongere co-headliner.
Als voorlaatste dan neem ik aan? Want veel tickets verkopen die niet meer vrees ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken