Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

heylekoe

Playlistbediener
21 jan 2020
35
9
Wat me wel een beetje opvalt is hoe sommigen het feit dat ze willen gaan naar werchter of niet, laten afhangen van die paar headliners..... stel dat je 7à8 leuke tot zeer leuke optredens kan meepikken op een dag hoeft daar voor mij zelfs geen headliner bij te zijn....
ooit een dag pukkelpop 2013 meegemaakt:
weet de juiste volgorde niet meer maar allen opeenvolgend gezien
school is school
Villagers
Johnny Marr
Savages
Steak n° 8
Meuris
Godspeed you black emp.

is subjectief natuurlijk....
(btw Kendrick stond toen om 15u op de main :)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Wat me wel een beetje opvalt is hoe sommigen het feit dat ze willen gaan naar werchter of niet, laten afhangen van die paar headliners..... stel dat je 7à8 leuke tot zeer leuke optredens kan meepikken op een dag hoeft daar voor mij zelfs geen headliner bij te zijn....
ooit een dag pukkelpop 2013 meegemaakt:
weet de juiste volgorde niet meer maar allen opeenvolgend gezien
school is school
Villagers
Johnny Marr
Savages
Steak n° 8
Meuris
Godspeed you black emp.

is subjectief natuurlijk....
(btw Kendrick stond toen om 15u op de main :)
Nee headliner is zeker niet het allerbelangrijkste, al wil je niet élke avond in de Barn afsluiten (ik toch niet). Uiteindelijk is de afsluiter ook maar 1 van de vele namen op een dag inderdaad.

Daarom hoop ik dat de undercard iets sprankelender is dan die van dit jaar.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Wat me wel een beetje opvalt is hoe sommigen het feit dat ze willen gaan naar werchter of niet, laten afhangen van die paar headliners..... stel dat je 7à8 leuke tot zeer leuke optredens kan meepikken op een dag hoeft daar voor mij zelfs geen headliner bij te zijn....
ooit een dag pukkelpop 2013 meegemaakt:
weet de juiste volgorde niet meer maar allen opeenvolgend gezien
school is school
Villagers
Johnny Marr
Savages
Steak n° 8
Meuris
Godspeed you black emp.

is subjectief natuurlijk....
(btw Kendrick stond toen om 15u op de main :)
Moeten er per dag wel 7 à 8 leuke namen mooi geordend staan natuurlijk. Iets wat voor mij verre van het geval was vorig jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik krijg nu toch wel echt goede hoop op The Black Keys. Ben wel zeer benieuwd hoe hoog die nog staan. Zijn in populariteit wel sterk gedaald heb ik de indruk. Maar hun laatste 3 platen waren leuk. Back to the basics. En ze zijn hier al lang niet meer geweest. Als je die als derde laatste op de main kan zetten...
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik krijg nu toch wel echt goede hoop op The Black Keys. Ben wel zeer benieuwd hoe hoog die nog staan. Zijn in populariteit wel sterk gedaald heb ik de indruk. Maar hun laatste 3 platen waren leuk. Back to the basics. En ze zijn hier al lang niet meer geweest. Als je die als derde laatste op de main kan zetten...
Pinkpop gaat ze nog lager zetten allicht. 18h op de Main. Hoger hoeft niet.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Ik krijg nu toch wel echt goede hoop op The Black Keys. Ben wel zeer benieuwd hoe hoog die nog staan. Zijn in populariteit wel sterk gedaald heb ik de indruk. Maar hun laatste 3 platen waren leuk. Back to the basics. En ze zijn hier al lang niet meer geweest. Als je die als derde laatste op de main kan zetten...
Niveau Jack Johnson of Eels in 2018, denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Interessant toch hoe festivals hun aankondigingen kunnen variëren. NOS Alive zwiert er gewoon iedere dag wel eens een naam uit. Groot of klein. Boeit hun niet. Roskilde doet het in pakketjes. Mad Cool is aan het teasen en gooit waarschijnlijk binnen een week of twee quasi de hele toonbank uit de winkel evenals Primavera. Werchter doet om de zoveel weken eens een naam. Allemaal verschillend en het werkt allemaal wel gewoon prima.
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Morgen trouwens namen voor Dour volgens hun socials. Denk dat het weer niet voor deze week gaat zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken