Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.146
1.588
Eigenlijk mogen ze zowel Brutus, Stake als Amenra in die tenten zetten.

Verder verwacht ik naast dEUS sowieso ook The Haunted Youth, Warhaus, Tamino en Goose.

Edit: En Meltheads niet vergeten. De manier waarop StuBru die aan het pushen zijn is overduidelijk. ...en het werkt nog ook, gezien een nummer dat Meuris in de jaren negentig in zijn schuif zou laten liggen momenteel op 1 staat in de afrekening. #NoordkaapvandeAldi
 
Laatst bewerkt:

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.312
1.319
Phoenix in AB vandaag was echt een straffe show! Sterke setlist, goeie sfeer en echt coole visuals. Zet maar op RW Schuer
Welke productie hebben ze mee op tour? Ik zie ze zaterdag en ben wel benieuwd of ze de grote LED kubussen meenemen zoals een paar shows deze zomer.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

b_lars

Gouden Tip
27 jul 2022
254
118
Kunnen we deze week nu eig nog iets verwachten? Pinkpop gisteren en waarschijnlijk Graspop morgen, wordt wel krap zo
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.157
4.281
Kunnen we deze week nu eig nog iets verwachten? Pinkpop gisteren en waarschijnlijk Graspop morgen, wordt wel krap zo
Juist omdat Pinkpop deze week met namen is gekomen, verwacht ik vrijdag eigenlijk wel een pakketje.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
711
633
Juist omdat Pinkpop deze week met namen is gekomen, verwacht ik vrijdag eigenlijk wel een pakketje.
De vraag is, gaan ze pakketjes doen (wat volgens mij vorige weken gerust ook al kon) of wachten ze eerst op de finale headliners?
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.152
5.456
Ik betwijfel het of ze vandaag met iets komen, nationale ploeg speelt vanavond. Vrijdag geef ik wel een grote kans.
Hopelijk ben ik fout!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.895
8.528
Ik betwijfel het of ze vandaag met iets komen, nationale ploeg speelt vanavond. Vrijdag geef ik wel een grote kans.
Hopelijk ben ik fout!
Ook een postje over Stromae…

Vrijdag mag wel eens de dag zijn ja.
 

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.146
1.588
Plus vanavond speelt the cure in sportpaleis, misschien aankondinging na de show?

Ja, want The Cure gaat die affiche echt de frisse impuls geven die ze nodig heeft.

Als ze niet snel iets relatief spannend aankondigen investeer ik het geld dat normaal naar Werchter gaat in een citytrip New York. Ik heb echt geen zin om vijftig Euro meer te lappen voor bands die we de voorbije 10 jaar al drie keer de revue zagen passeren daar in Rotselaar. De affiche blinkt tot nu toe uit in voorspelbare degelijkheid en sorry...maar dan heb je dus een Rage, Dua Lipa, The Strokes, Billie of Kendrick nodig om voor wat extra peper te zorgen. Voor de zoveelste keer A Forest horen gaat het hem echt niet doen volgend jaar.
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Snap ook niet dat The Cure genoemd wordt hier. Zelfs al zouden ze touren (waar geen indicatie voor is), is het toch niet het moment om die op RW te zetten? Nu goed, dat vond ik ook niet van Muse 😅
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
The Black Keys dus aangekondigd voor NOS Alive. Die blijven dus vanad Pinkpop tot minstens NOS Alive in Europa. Lijkt me een zekerheid voor Werchter nu.

Hopelijk duwen ze die wel even laag als Pinkpop dat kon doen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.895
8.528
The Black Keys dus aangekondigd voor NOS Alive. Die blijven dus vanad Pinkpop tot minstens NOS Alive in Europa. Lijkt me een zekerheid voor Werchter nu.

Hopelijk duwen ze die wel even laag als Pinkpop dat kon doen.
Perfect om als derdelaatste te spelen, voor 2 co-heads ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Everyknight

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.139
1.175
Snap ook niet dat The Cure genoemd wordt hier. Zelfs al zouden ze touren (waar geen indicatie voor is), is het toch niet het moment om die op RW te zetten? Nu goed, dat vond ik ook niet van Muse 😅
Het eerste album in 15 jaar komt eraan. Na de zaaltour een festivaltour zou niet onlogisch zijn. Maar ik verwacht dat dat album nog niet voor meteen is en dat de Europese festivals in 2024 zullen volgen. Maar je weet nooit ... Ze zijn alleszins (terug) een garantie op een goede verkoop. Sportpaleisshow van vanavond verkocht vlot uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: koolket

parelconfituur

Support act
7 dec 2019
1.146
1.588
Smashing Pumpkins en Interpol naar een festival in Mexico in maart. Beiden zou ik schitterende namen vinden voor Rock Werchter. Na elkaar in de Barn bijvoorbeeld.

Ik weet niet of het ego van Billy Corgan in de Barn past om eerlijk te zijn. Zou mooi kunnen zijn, maar denk dat die toch echt de main wil en niet als derde laatste.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
542
406
Misschien ook Werchter dan?

Sziget vandaag ook? (Ik verwacht eigenlijk wel Billie Eilish)

Zou dat niet stiekem ook op Werchter kunnen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken