Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
745
1.260
Arctic Monkeys, op Sziget fantastisch, op Lowlands meh. Merkte je echt dat ze veel meer zin hadden om op Sziget te spelen.
Stromae op Sziget in het licht gezien en was leuk met een goede performance. Op Lowlands was dan het enigste verschil dat hij af en toe Nederlands probeerde te praten. Voor de rest dezelfde identieke show.
Muse, heel veel zin in! Heeft niemand van onze groep nog gezien dus voor ons is dit een topboeking! En wij gaan daardoor ook zeker kaarten bestellen de 29e.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vicarious

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.917
8.559
is daar enige aanwijzing toe buiten enkel dat Kendrick ooit werd aangekondigd voor een van de gecancelde werchter?
Nee helaas nog niet. Zou ook gewoon kunnen dat die niet tourt hoor volgend jaar... Maar alle festivals waar de man relevant voor is, moeten nog met hun eerste namen komen.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.520
10.924
Vorige editie had je met Pearl Jam, The War On Drugs, Metallica, QOTSA, Twenty One Pilots, Imagine Dragons, The Killers en Red Hot Chili Peppers in ieder geval 8 headliners. Tenminste, zo zie ik het.
Ik zie dan weer 3 headliners en 5 namen die te licht zijn om een dag te dragen.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.917
8.559
Ik zie dan weer 3 headliners en 5 namen die te licht zijn om een dag te dragen.
Nochtans elke dag uitverkocht hoor.

Headliners 2020: Pearl Jam, The Strokes, Kendrick Lamar, Twenty One Pilots, Volbeat, SOAD
Headliners 2019: Pink, The Cure, Tool, Florence, Mumford and Sons, Muse
Headliners 2018: Gorillaz, QOTSA, Pearl Jam, Jack White, The Killers, Nick Cave, AM
Headliners 2017: Kings Of Leon, Arcade Fire, Radiohead, System Of a Down, Linkin Park, Foo Fighters

Dat is een beetje zoals ik het zie. Meestal staan er op een dag toch 2 headliners.
 

Bartjuh1981

Support act
12 feb 2014
1.209
790
Waar moet ik in hemelsnaam beginnen (op Spotify) bij Swift? Ik vind er maar niets aan. Gaat bij vele mensen van mijn groep negatief onthaald worden mocht ze op Rock Werchter staan.
Je kunt ook beginnen bij het coveralbum 1989 van Ryan Adams. Daarna Taylor's originele versie. Ik vind ze allebei fantastisch.
 

Raoul

Dagopener
17 jun 2015
567
532
Wat moet ik verstaan onder 'droge muziek'?
Ik vind Taylor Swift braaf, zoutloos, weinig pit en iets waarvan ik denk "leuk bij de karaoke, hoef ik niet te zien".

Zie ik liever Justin Timberlake op een headlinespot, hoewel Taylor wel wat leuker is om naar te kijken natuurlijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Ik vind Taylor Swift braaf, zoutloos, weinig pit en iets waarvan ik denk "leuk bij de karaoke, hoef ik niet te zien".

Zie ik liever Justin Timberlake op een headlinespot, hoewel Taylor wel wat leuker is om naar te kijken natuurlijk.
Juist ja, Timberlake en pit.

En die haha-ik-vind-een-artieste-knap-dus-zo'n-groot-probleem-om-naar-haar-te-kijken-is-dat-nu-ook-weer-niet is weird as fuck.
 
  • Leuk
Waarderingen: elo, jarne en Raoul

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.917
8.559
Beginnen bij een foemp van een vent om in de mood te geraken voor een andere artiest. De takes op dit forum die je hier soms ziet passeren.
Moet wel zeggen dat ik dat coversalbum zeer goed vond. Was ook een beetje mijn entry point tot Swift.

Swift heeft uiteindelijk ook crossover met Graspop dit jaar:

 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Beginnen bij een foemp van een vent om in de mood te geraken voor een andere artiest. De takes op dit forum die je hier soms ziet passeren.
Dat coveralbum heeft wel mee bijgedragen aan de populariteit van Taylor bij het iets alternatievere publiek. Is zelfs een nummer van in de hoogste regionen van de Afrekening beland.
 

pigital

Dagopener
15 okt 2018
711
633
Beginnen bij een foemp van een vent om in de mood te geraken voor een andere artiest. De takes op dit forum die je hier soms ziet passeren.
Ondertussen al de derde foemp die vandaag op het forum genoemd wordt met een, laat ons het braaf zeggen, onvriendelijk verleden. Ons moreel kompas is dik in orde vandaag!
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.887
6.104
Ondertussen al de derde foemp die vandaag op het forum genoemd wordt met een, laat ons het braaf zeggen, onvriendelijk verleden. Ons moreel kompas is dik in orde vandaag!
Wat wil je nu eigenlijk zeggen, dat ik mensen die vrouwen seksueel aanranden geen foempen mag noemen of wat is dit.

En ik geloof allerminst dat Taylor Swift bekender is geworden bij een alternatief publiek, we spreken toch over dezelfde Swift hè @Kereltje? Eerder dat Ryan Adams bekender bij mainstream publiek is geworden dankzij het cover album van Swift.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Moet wel zeggen dat ik dat coversalbum zeer goed vond. Was ook een beetje mijn entry point tot Swift.

Swift heeft uiteindelijk ook crossover met Graspop dit jaar:

Ai Swift naar Dessel en wij krijgen Guns...
Stel je die reacties maar eens voor 😂
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken