Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

Islaaa

Campingartiest
20 jan 2015
51
26
Alvast een praktische vraag. We gaan voor het eerst naar Rock Werchter (lang geleden wel naar Torhout geweest :D) en hebben voor het hele festival een hotel in Lier geboekt. Hoe kunnen we vandaar het beste (met auto) naar het festivalterrein gaan?
Vorig jaar bekende van ons 1 dag geweest, hun vonden het een ramp op de werchter pp, ver lopen, en lang aansluiten toen het afgelopen was

• Leuk
Waarderingen: Joss

reaper

Dagopener
26 okt 2015
623
452
Alvast een praktische vraag. We gaan voor het eerst naar Rock Werchter (lang geleden wel naar Torhout geweest :D) en hebben voor het hele festival een hotel in Lier geboekt. Hoe kunnen we vandaar het beste (met auto) naar het festivalterrein gaan?
ik rij al jaren iedere dag op en neer vanuit oost-vlaanderen.
via mechelen. daar ik alleen ben neem ik een fiets mee en parkeer ik me een eind buiten werchter en fiets het laatste stuk.
aangenaam zo.
succes! parking is niet ideaal en duur

• Leuk
Waarderingen: Joss

JPF

Playlistbediener
23 sep 2016
43
18
Wat is er met Post Malone gebeurd? In 2020 was hij een beetje gezien als headliner van alle headliners. Sindsdien heb ik nooit meer over hem gehoord.

jimmywe

Sunset slot
21 feb 2014
3.154
1.951
In de Ziggo komt hij er mee weg, maar voor het sportpaleis is heel die tour veel te laat aangekondigd. Check zaalplan ticketmaster maar eens. Aan het balkon wagen ze zich zelfs niet meer.
Toch zot veel shows die het doen zonder balkon.

Yannick

Headliner
23 apr 2015
9.595
4.366
In de Ziggo komt hij er mee weg, maar voor het sportpaleis is heel die tour veel te laat aangekondigd. Check zaalplan ticketmaster maar eens. Aan het balkon wagen ze zich zelfs niet meer.
Toch zot veel shows die het doen zonder balkon.
Was de vorige keer niet uitverkocht? Denk door de kleine tijdspanne dat het daarom is dat ie niet voldoende verkoopt.

koekroeck

Gouden Tip
6 mrt 2018
272
192
Er zal misschien gelachen worden. Maar Will Tura die Werchter opent, het zou een mooi afscheid geweest zijn van een grootheid.

Koekdoos

Subheadliner
22 okt 2018
3.644
3.880
Ticketkantoren zijn geopend!
Bewonder de posters, vind de clashes en kies je favoriete festivals, samengesteld door onze mede forumgebruikers!

Kies 3 weekendtickets en 2 dagtickets (inclusief vermelding welke dag) en PM deze naar mij. Uitslag volgt komende week!

• Leuk
Waarderingen: Paddy en Everyknight

Koekdoos

Subheadliner
22 okt 2018
3.644
3.880
En dat laat dus ook meteen die andere kant zien van een RHCP op herhaling, genoeg mensen die voor t eerst gaan

Gebruikers die dit onderwerp bekijken