Rock Werchter 2023 - Nieuws en geruchten

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
12.908
7.453
Zijn de Foos niet gewoon de ontbrekende (co-)headliner die in januari nog aangekondigd gaat worden?
Volgens Ken een naam die nooit op RW stond. En als ze FF konden boeken, dan hadden we RHCP niet dubbel gekregen denk ik…

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
12.908
7.453
Misschien weten we volgende week wel meer… Coachella komt dan met hun lineup.

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.007
5.698
Lizzo voor RHCP en Foos (dan hopelijk) voor en Stromae? Die vrijdag zal wel geen al te grote naam meer bijkomen naast de Peppers lijkt me toch?

jimmywe

Subheadliner
21 feb 2014
4.148
4.102
Ik denk dat dit eerder voor 2024 gaat zijn, festivals dan toch. Heb die ook tijdje geleden horen vallen voor festivals ‘23 maar denk dat ze dit finaal zelf ietsje te vroeg vonden. Volgens mij zijn Peppers Ipv Rage gekomen, waarvoor de Foo’s een optie waren. (Eigen analyse btw)

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
12.908
7.453
Ik denk dat dit eerder voor 2024 gaat zijn, festivals dan toch. Heb die ook tijdje geleden horen vallen voor festivals ‘23 maar denk dat ze dit finaal zelf ietsje te vroeg vonden. Volgens mij zijn Peppers Ipv Rage gekomen, waarvoor de Foo’s een optie waren. (Eigen analyse btw)
Kunnen in 2023 gerust een KBStje doen als ze willen.

jimmywe

Subheadliner
21 feb 2014
4.148
4.102
Beetje dubbel maar vraag om ze live te zien gaat volgens mij groter zijn dan ervoor.
Eagles of death metal kregen in 2016 ook plots hogere spots. Klinkt misschien luguber als vergelijking maar je snapt me wel.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.363
5.277
Als hier 90% van de forumleden ze niet kent ... waarom zou dan het commercieelste festival van Europa ze bovenaan zetten ?
Lees aub wat er staat.

Eagles of death metal kregen in 2016 ook plots hogere spots. Klinkt misschien luguber als vergelijking maar je snapt me wel.
Mensen moeten nu eenmaal eerst overlijden voor ze een beetje gewaardeerd worden - of ze moeten in een Netflix-serie wat muziek van hen draaien, kan ook. Arno staat plots twee keer in de Tijdloze, en zo was dat met Aretha Franklin toen ook. Meat Loaf stond er ook weer opnieuw in.. Denk dat de Foo's wel een KBS vol krijgen tbh.. Hangt een beetje af van wat de band zelf wil zeker? Festivals of stadions.

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
171
112
Lees aub wat er staat.

Mensen moeten nu eenmaal eerst overlijden voor ze een beetje gewaardeerd worden - of ze moeten in een Netflix-serie wat muziek van hen draaien, kan ook. Arno staat plots twee keer in de Tijdloze, en zo was dat met Aretha Franklin toen ook. Meat Loaf stond er ook weer opnieuw in.. Denk dat de Foo's wel een KBS vol krijgen tbh.. Hangt een beetje af van wat de band zelf wil zeker? Festivals of stadions.
Maar toch geen naam die momenteel op RW ergens vanboven zou staan?
RW kennende nee. Ik verwacht ze sowieso nergens in Europa tbh.

Doe ik dat niet ?

micvet

Campingartiest
8 okt 2018
85
44
Er zijn er die soms echt wel lang wachten met hun aankondigingen.
14 mei 2023 is niet zover meer af om bijvoorbeeld een KBS te vullen.

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.033
1.283
Op zich vreemd toch. Er sterft een dragend lid van een band dus wilt er meer volk ze gaan zien. Ah Lennon is dood, nu snel tikkeltje voor The Beatles kopen...

Zou mooi zijn als Foo Fighters wat kan herbronnen en sterk terugkomen. Maar ik vrees dat het allemaal nog pathetischer gaat worden. Zou er nog niet van verschieten als ze met een hologram afkomen.

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
316
339
Op zich vreemd toch. Er sterft een dragend lid van een band dus wilt er meer volk ze gaan zien. Ah Lennon is dood, nu snel tikkeltje voor The Beatles kopen...

Zou mooi zijn als Foo Fighters wat kan herbronnen en sterk terugkomen. Maar ik vrees dat het allemaal nog pathetischer gaat worden. Zou er nog niet van verschieten als ze met een hologram afkomen.
Inderdaad ja, nu blijkt dat ze überhaupt door willen gaan, zou dat hét moment zijn om iets echt nieuws te creëren. Maar Dave heeft bombast nu eenmaal als default setting...

Oh Well

Randprogramma
7 feb 2014
171
112
Inderdaad ja, nu blijkt dat ze überhaupt door willen gaan, zou dat hét moment zijn om iets echt nieuws te creëren. Maar Dave heeft bombast nu eenmaal als default setting...
Beluister een keer Skin & Bones (Live-sessie)
RHCP zijn dan evengoed een one trick pony met hun langdurig gejam.

• Leuk
Waarderingen: Paddy

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
316
339
Beluister een keer Skin & Bones (Live-sessie)
RHCP zijn dan evengoed een one trick pony met hun langdurig gejam.
Ja, ik ken en waardeer Skin and Bones. Maar het is een uitzondering op de laatste shows die ik zag van de Foos. En inderdaad, ik houd mn hart vast voor RHCP (heb vorig jaar gemist). Beide bands vond ik ooit geweldig. Ben nu benieuwder naar -pak weg- een Lizzo, om maar iets totaal anders te noemen.

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.777
2.243

Denk niet dat Dave Grohl met hologrammen afkomt, echt niet.

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
12.908
7.453
Het leukste aan Foo Fighters is voor dat blije gezicht van Pat Smear de hele tijd. En het liedje Everlong. Maar voor de rest mag die band nog vele jaartjes wegblijven van mij… Al denk ik dat we ze in 2024 aan ons been hebben. (Als ze tenminste niet vol voor de stadions gaan)

Gebruikers die dit onderwerp bekijken