Radiohead en aanverwante projecten

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik denk toch zeker dat we Radiohead in Juni/Juli in Europa hebben. Denk niet dat ze in augustus terugkomen voor eventueel Sziget/Pukkelpop/Lowlands.
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.959
3.626
Zalentournee gaat er komen, dat lijkt me duidelijk. Twijfel nog tussen RW en wachten op Ziggo..
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik ben momenteel Primavera aan het overwegen, als ze de donderdag ook nog op Werchter staan ga ik daar zeer waarschijnlijk (ook) naartoe. En over Primavera: Ik zou heel graag willen gaan, maar het is toch wel erg prijzig voor 3 dagen… Nog maar even kijk dus.

Als Radiohead morgen tussen het pakketje namen zit van RW fix ik sowieso alvast dagkaarten kijk daarna wel of er nog iets van een andere datum of zaalshows komen.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Was in 2014 700 kwijt ja, wel met dure vlucht. Maar voor RW ben je ook al bijna 300 kwijt voordat je er bent.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Jeetje 700 euro... Ik hoop toch niet meer dan 350 uit te geven aan BKS en DTRH gecombineerd. Zit tot nu toe pas op 79 voor DTRH-kaartje.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
700 was voor overnachting (woensdag tot en met zondag), vliegticket, festivalticket, eten, bier en merchandise. Daar zit je ook wel bijna aan met bks en dtrh bij elkaar. Maar dan heb je een veel minder enthousiast publiek, minder enthousiaste artiesten, minder goede setting en geen Radiohead. En PS is snachts dus dat is sowieso fijner en je kan overdag Barcelona in. Dat geld is wel te verantwoorden.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Mmm, kaartjes BKS en DTRH komen samen op 200 en 150 voor 6 festivaldagen eten red ik echt wel. Wel heel tof dat je naar Primavera gaat hoor, lijkt mij ook geweldig! Maar ik kan het mezelf niet goedpraten als ik voor hetzelfde geld ruim drie festivals in de omgeving kan bekostigen.

Oh ja on topic radiohead staat idd niet op BKS/DTRH.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
En kwaliteit gaat boven kwantiteit. Je kan er wel vanuit gaan dat een set van Kiasmos beter is op primavera dan op bks. Maar ach je moet het zelf weten, ik hoef je niet te overtuigen hoor. Mijn uitleg net was meer een indicatie voor Thomas/andere geïnteresseerden.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Was in 2014 700 kwijt ja, wel met dure vlucht. Maar voor RW ben je ook al bijna 300 kwijt voordat je er bent.

Hoe duur was die vlucht dan? Ik denk dat ik uit ga komen. Ik zit nu met hotel, vlucht en ticket op ongeveer €400. Ik schat in dat ik op ongeveer 550-600 uit kom. Dat is ook niet echt goedkoop, maar toch
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
250 vliegticket + 175 festival ticket + 100 overnachting maar dat kan dus wel goedkoper.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Ohja nog meer reclame: geen halve festivalsets, maar gewoon volwaardige lengte. Arcade Fire speelde bijna twee en een half uur.
 

Kid

Dagopener
24 jan 2015
609
77
Ja, ik kom voor DTRH/BKS op 250 euro per festival, inclusief drank en al. Bovendien heb je natuurlijk 6 dagen festival in plaats van 3 als je die twee combineert. Hoef je ook niet te kiezen of je liever PJ Harvey of Explosions in the Sky ziet of zoiets.
En met die 200 euro die je daarop bespaart kun je twee keer naar Radiohead. ;)

Ik denk niet dat Primavera een slechte deal is, je hebt natuurlijk een heel geniaal weekend en dat is best wat waard. Maar voor 700 euro kun je naar de clubshows van alle artiesten die je zou willen zien op Primavera. :p

(Als je voor Primavera kiest zou ik Spanje ook sterk mee laten wegen. Wil je puur voor die namen of wil je ook wel echt lekker weg zijn in een mooi land?)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Hahah ik ben wel overtuigd hoor. Als Primavera in de Benelux was zou ik 100% daarheen gaan boven alle andere festivals hier natuurlijk, maar het is maar net de financiële afweging die je voor jezelf maakt.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Dan nog zijn sommige dingen niet helemaal in geld uit te drukken. Die show van Slowdive smiddags op BKS was oke, terwijl ik helemaal vooraan stond. Op PS stond ik best achteraan, maar dat was ronduit magisch. Prachtige sfeer met ondergaande zon, maar ook het onthaal was fantastisch waardoor het genot van het podium afstraalde. Dat ga je op bks/dtrh niet krijgen. Net als dat Justin Vernon en Hamilthon Leithauser met The Nationale meededen, zulke unieke dingen maak je niet mee op andere festivals.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Ik zit het allemaal nog een beetje tegen elkaar af te wegen. Ik wil in ieder geval Radiohead zien, maar ik heb er wel het volle vertrouwen in dat die ook wel volgend jaar in het Ziggo Dome staan. Primavera is in ieder geval geen mogelijkheid. Het gaat me denk ik niet lukken om de redelijk casual festivalgangers waar ik mee heen ga over te halen om 700 euro neer te leggen voor een line-up waar ze bijna niemand van kennen. Ik denk dat ik gewoon naar Pinkpop of Rock Werchter ga, en dan volgend jaar in mijn eentje naar Radiohead.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken