Radio

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Radiopresentatoren Coen Swijnenberg en Sander Lantinga zouden in september van radiozender 3FM (BNN) naar concurrent Radio 538 overstappen.
Dat schrijft de Telegraaf. De krant baseert zich in haar berichtgeving op 'bronnen binnen de radiowereld'.

Radio 3FM laat aan NU.nl weten geen commentaar te willen geven.

Swijnenberg en Lantinga zijn al negen jaar samen op de radio te horen. Bij een eventuele overgang zou het duo in het tijdvenster van dj Ruud de Wild terecht kunnen komen.

NU.nl is nog in afwachting van een reactie van Radio 538.

Kwam dit bericht zojuist tegen.
Ik weet dat er maar weinigen fan zijn van Radio hier. Maar ik luister heel soms wel ooit naar 3FM. Blijkt maar dat DJ's bij 3FM het ook niet uitmaakt al draaien ze urenlang commerciële bagger.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Ik luister nooit radio, maar ik weet wel dat DJs constant van radiostation wisselen. Dat radio-DJ een beroep is waarbij je vaak vernieuwing nodig hebt (om nieuwe luisteraars aan te blijven trekken) snap ik wel, maar het geeft ook aan hoe weinig liefde DJs voor de muziek hebben. Het is gewoon de bedoeling om de hele dag mensen bezig te houden met onzinnige sensatie en als je Britney Spears kent weet je al genoeg over de muziekindustrie om mee te mogen doen.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Radiopresentatoren Coen Swijnenberg en Sander Lantinga zouden in september van radiozender 3FM (BNN) naar concurrent Radio 538 overstappen.
Dat schrijft de Telegraaf. De krant baseert zich in haar berichtgeving op ‘bronnen binnen de radiowereld’.

Radio 3FM laat aan NU.nl weten geen commentaar te willen geven.

Swijnenberg en Lantinga zijn al negen jaar samen op de radio te horen. Bij een eventuele overgang zou het duo in het tijdvenster van dj Ruud de Wild terecht kunnen komen.

NU.nl is nog in afwachting van een reactie van Radio 538.

Kwam dit bericht zojuist tegen.
Ik weet dat er maar weinigen fan zijn van Radio hier. Maar ik luister heel soms wel ooit naar 3FM. Blijkt maar dat DJ’s bij 3FM het ook niet uitmaakt al draaien ze urenlang commerciële bagger.

hmmmm dan had ik liever Ramon/Giel en evt Domien zien vertrekken. Timur en Ramon zullen het gat wel op gaan vullen, maar dat betekent dat ik het nog minder vaak zal luisteren. Ramon is verschrikkelijk. Voordeel is wel dat we eindelijk van de Klusjesmannen af zijn tijdens Serieus Request
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Luister nu al tijden geen radio meer, maar vond die twee toch altijd veruit de leukste DJ's bij 3FM. Had inderdaad veel liever die debiel van een Giel zien vertrekken, dat vind ik nou echt een naar mannetje.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Luister nu al tijden geen radio meer, maar vond die twee toch altijd veruit de leukste DJ’s bij 3FM. Had inderdaad veel liever die debiel van een Giel zien vertrekken, dat vind ik nou echt een naar mannetje.

Ramon vind ik dan nog 100 keer zo erg. Maar de leukste vind ik toch nog altijd Michiel en Roosmarijn. Die hebben ook nog een redelijke smaak
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Het is tegenwoordig toch geen muziek weer wat ze draaien. De helft is praten en de andere helft is bout muziek. Maar goed ik luister toch bijna geen radio meer. Verder vond ik de klusjesmannen dus geniaal, maar heeft misschien meer iets met mijn humor te maken ^^ Rozemarijn draait in ieder geval wel ietsje beter, al is het mijn straatje ook niet. Maar ik kan haar stem en haar gedrag gewoon niet uitstaan.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Het is tegenwoordig toch geen muziek weer wat ze draaien. De helft is praten en de andere helft is bout muziek. Maar goed ik luister toch bijna geen radio meer. Verder vond ik de klusjesmannen dus geniaal, maar heeft misschien meer iets met mijn humor te maken ^^ Rozemarijn draait in ieder geval wel ietsje beter, al is het mijn straatje ook niet. Maar ik kan haar stem en haar gedrag gewoon niet uitstaan.

Eerste seizoen vond ik het nog wel leuk, maar toen waren die flauwe grappen nog een stuk spontaner. Nu zijn ze allemaal zo ingestudeerd en veel van het zelfde dat ik er geen zak meer aan vind.

Roosmarijn draait ook niet altijd wat ik tof vind, maar wel het beste van 3fm. Michiel deed het ook altijd lekker 's avonds maar weet nu niet hoe hij t in de ochtend doet, want ik luister nooit meer. Degene die echt goed draaide was Eric Corton, man wat een held. Mensen die toevallig Bomba! van Kontrust nog kennen?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik luister nooit radio, maar ik weet wel dat DJs constant van radiostation wisselen. Dat radio-DJ een beroep is waarbij je vaak vernieuwing nodig hebt (om nieuwe luisteraars aan te blijven trekken) snap ik wel, maar het geeft ook aan hoe weinig liefde DJs voor de muziek hebben. Het is gewoon de bedoeling om de hele dag mensen bezig te houden met onzinnige sensatie en als je Britney Spears kent weet je al genoeg over de muziekindustrie om mee te mogen doen.

Daar baal ik dus ook van, dat waarschijnlijk de grote zender waar nog enige goede muziek te vinden is. Dat zelfs daar de DJ's het geen reet boeit wat ze draaien.
Ik heb ze trouwens graag weg hoor, hoop dat Timur/Ramon hun tijdslot krijgen. Ik luister 3fm wel ooit omdat het hier thuis wel ooit aanstaat. Michiel is wel een DJ die ik nog wel oke vind, die gast heeft ook wel verstand van muziek. Ook een nieuwe dj Frank van der Lende zie ik nog wel groeien, die draait ook nog redelijk alternatief.
Jammer dan Eric Corton weg is inderdaad, Bomba van Kontrust ken ik nog wel ja, haha.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
<div class="d4p-bbt-quote-title">JB. wrote:</div>
Het is tegenwoordig toch geen muziek weer wat ze draaien. De helft is praten en de andere helft is bout muziek. Maar goed ik luister toch bijna geen radio meer. Verder vond ik de klusjesmannen dus geniaal, maar heeft misschien meer iets met mijn humor te maken ^^ Rozemarijn draait in ieder geval wel ietsje beter, al is het mijn straatje ook niet. Maar ik kan haar stem en haar gedrag gewoon niet uitstaan.

Eerste seizoen vond ik het nog wel leuk, maar toen waren die flauwe grappen nog een stuk spontaner. Nu zijn ze allemaal zo ingestudeerd en veel van het zelfde dat ik er geen zak meer aan vind.

Roosmarijn draait ook niet altijd wat ik tof vind, maar wel het beste van 3fm. Michiel deed het ook altijd lekker ‘s avonds maar weet nu niet hoe hij t in de ochtend doet, want ik luister nooit meer. Degene die echt goed draaide was Eric Corton, man wat een held. Mensen die toevallig Bomba! van Kontrust nog kennen?

Ja man, met dank aan Eric! Dat is eigenlijk de enige écht goede DJ die 3FM gekend heeft de laatste jaren.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Mijn mening, enkelen zullen het stukje wel al gelezen hebben.

Frank van der Lende draait prima, afgaand op wat ik van hem gehoord heb. Typisch ook wel dat hij dan weer 'snachts geprogrammeerd staat. Radio heeft voor mij geen enkele functie(meer). Goeie muziek ga ik er niet ontdekken en al dat oeverloze gezever kan me ook niet echt boeien. Geen enkele reden dus om er naar te luisteren.

 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Mijn mening, enkelen zullen het stukje wel al gelezen hebben.

Frank van der Lende draait prima, afgaand op wat ik van hem gehoord heb. Typisch ook wel dat hij dan weer ‘snachts geprogrammeerd staat. Radio heeft voor mij geen enkele functie(meer). Goeie muziek ga ik er niet ontdekken en al dat oeverloze gezever kan me ook niet echt boeien. Geen enkele reden dus om er naar te luisteren.

I approve!! Frank/Hoitjes heeft trouwens ook een tijdje terug de laatste uurtjes van Eric over genomen in That's Live op zaterdag
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken