Pukkelpop 2025

Ik zie Vampire Weekend ook nog altijd eerder in de marquee staan. Dan kan het misschien ook nog op vrijdag.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Toch spannend, wel of niet Charli. Vermits de rooksignalen over Oscar finaal anders zijn gelopen 😅.

For tomorrow's announcement I predict

Vampire Weekend / London Grammar / Charli XCX

Saturday could be a huge day with Idles, Vampire Weekend, Last Dinner Party all playing at Cabaret Vert on Sunday plus Charli to close.

• Leuk
Waarderingen: Gigi21
For tomorrow's announcement I predict

Vampire Weekend / London Grammar / Charli XCX

Saturday could be a huge day with Idles, Vampire Weekend, Last Dinner Party all playing at Cabaret Vert on Sunday plus Charli to close.
Ik doe 2 gokjes: Joost - Khruangbhin - Charli xcx OF Vampire Weekend - Charli xcx - Jamie xx

Dan liever dat laatste natuurlijk!

Ik doe 2 gokjes: Joost - Khruangbhin - Charli xcx OF Vampire Weekend - Charli xcx - Jamie xx

Dan liever dat laatste natuurlijk!
Fingers crossed dat er iemand na Charli komt, maar zoals gezegd, ik denk dat ze haar avond wil afmaken. Perfecte muziek er ook bij.

Last Dinner Party / Idles / Vampire Weekend / London Grammar / Charli XCX.....

zou leuk zijn!

Dus het veld van het jongerenfestival zal volstaan met ... jongeren? En dat zou iets slechts moeten zijn? Het is de laatste jaren ook niet altijd makkelijk gebleken om volk te lokken naar die main stage, dus ik zou niet weten waarom artiesten die het wel kunnen vullen een slecht ding zou zijn, zolang ze kwalitatief zijn. En je kan persoonlijk geen fan zijn van Charli XCX en Chappell Roan, maar het is (op plaat alleszins) kwaliteit in hun genre.

+ Kurt Cobain is dood he, die kunnen ze niet meer programmeren.
Waarom niet Nirvana 2.0 met alle overblijvende bandleden van Nirvana en bv St Vincent als lead zangeres. Zou me niet verwonderen dat Dave Grohl zo hoopt op een snelle rehabilitatie.

• Thinking
Waarderingen: Joe
Idles en Last Dinner Party zijn zeker van zaterdag PKP (als ze komen) want andere data (vrijdag en zondag) bezet
QOSA als headliner op zondag
Vampire Weekend kan zowel vrijdag als zaterdag zijn.

Graag!

Royal Blood is ook al enkele jaren over zijn hoogtepunt heen:

Bekijk bijlage 12721

Heel populair in de UK en voor de rest vrij verdeeld, al behoort België ook tot 1 van de landen waar Royal Blood het populairst is.

Ze zijn momenteel wereldwijd even relevant als Safri Duo:
Bekijk bijlage 12724In België is zelfs Sergio populairder dan Royal Blood:
Bekijk bijlage 12722
Bands als de Fixkes en Milow hebben (altijd) meer populariteit gekend dan Royal Blood ooit in België heeft gekend:
Bekijk bijlage 12723

Tot zover random facts en arbitraire vergelijkingen met andere bands
Dit verdient een eigen topic!

Users who are viewing this thread