Pukkelpop 2025

Everything Is Recorded is een héél coole naam zeg. Zou mooi zijn mochten die op PKP staan.

Wie denken jullie dat we mogen verwachten van dj's op de mainstage als (sub)headliner?
Ik vond persoonlijk fred again en Charlotte de Witte een schot in de roos.
Weliswaar vrij ver vooraan gestaan, volop in de ambiance.
Ik ben totaal geen kenner, eerder een feestbeest en genieter, go with the flow van wie er op dat moment aan het spelen is...
Bijvoorbeeld een Bonzai all stars zorgde op Werchter ook voor de nodige ambiance...

Laatst bewerkt:
Nu december dichtbij komt en het weer bijna zover is wat wordt jullie wishlist?

Dit wordt de mijne:
1. Florence and the machine
2. Wasia project
3. The murder capital

Wie denken jullie dat we mogen verwachten van dj's op de mainstage als (sub)headliner?
Ik vond persoonlijk fred again en Charlotte de Witte een schot in de roos.
Weliswaar vrij ver vooraan gestaan, volop in de ambiance.
Ik ben totaal geen kenner, eerder een feestbeest en genieter, go with the flow van wie er op dat moment aan het spelen is...
Bijvoorbeeld een Bonzai all stars zorgde op Werchter ook voor de nodige ambiance...
Amelie Lens + Justice (live)

• Leuk
Waarderingen: boilerfun
Stond Wasia Project er niet dit jaar al?
Inderdaad, was toen in de marquee bij sylvie kreusch (super optreden) maar had wasia project ook graag gezien. zeg nooit nooit het Zal wel niet gebeuren maar schrijf ze toch op ook al weet ik dat ze volgende editie niet opnieuw geboekt worden. Dat gebeurt zelden of nooit bij internationale bands/artiesten 2 jaar achter elkaar.

Ze hebben de line-up en timetable eraf gehaald van de app wat nog niks wil zeggen over de line-up voor 2025 daarop is het nog een tijdje wachten maar er borrelt toch wat in Leopoldsburg dus nu zal het toch niet lang meer duren dat Pukkelpop wakker wordt.
IMG_3914.pngIMG_3915.png
Ga het waarschijnlijk weer te ver zoeken maar voor moest het nog niet duidelijk zijn ik Ben erg benieuwd naar het nieuwe design en alles wat ze van plan zijn voor de 40e verjaardag en de line-up uiteraard.

• Leuk
Waarderingen: DDave
Normaal gezien ging ik dit jaar de donderdag van Rock Werchter maar ik was te laat voor tickets. Daarom beslist om een dag naar Pukkelpop te gaan zoals 2 jaar geleden. Ben erg benieuwd naar de namen. Meestal is het wachten tot februari voor de eerste namen niet?

Normaal gezien ging ik dit jaar de donderdag van Rock Werchter maar ik was te laat voor tickets. Daarom beslist om een dag naar Pukkelpop te gaan zoals 2 jaar geleden. Ben erg benieuwd naar de namen. Meestal is het wachten tot februari voor de eerste namen niet?
Inderdaad, er zijn ook jaren geweest dat het pas in maart was maar de laatste jaren is het in februari. 2022 niet mee gerekend want was toen later door corona.
(Zie pagina 13 voor een overzicht)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: scheep
Hoop dat ze Daan geboekt hebben zou goed zijn voor in de club of marquee, heb net zijn nieuwe album “space” beluisterd en vindt het weer geweldig. Dus wat mij betreft meer dan welkom op Pukkelpop 2025.
Zie wel net dat hij geen website meer heeft dus voor tour data zal naar zijn sociale media gekeken moeten worden.

https://www.instagram.com/daanorama?igsh=MXJsY2Q5YmJoMThkbQ==
DAAN speelt nog in de buurt, o.a. hier: https://www.facebook.com/events/542979071668387

• Leuk
Waarderingen: Pukkelpopper
Punk Rock Holiday 2.5

Bijlagen

• IMG_1600.jpeg.2374b90b12a122a4f9d2a38ea2ba2d66.jpeg
    IMG_1600.jpeg.2374b90b12a122a4f9d2a38ea2ba2d66.jpeg
    400,8 KB · Weergaven: 66
December is begonnen, vraag me niet waarom maar ik voel het volgende week wordt Pukkelpop wakker. Vermoed ik dit omdat dat vorig jaar was in de eerste week van december dat kan ik weet het niet. Maar met de laatste maand van het jaar kan het toch niet al te lang meer duren. Is de laatste jaren de maand dat Pukkelpop wakker wordt voor de nieuwe editie. Om af te sluiten wens ik iedereen hier een goede nacht 😴🌙 en voor de organisatie komaan hè jullie weten wat te doen next week.

• Leuk
Waarderingen: Kilero

Users who are viewing this thread