Wellicht, maar velen gaan hun dagticket nu verkopen. Jammer want er valt die zondag echt wel vanalles te beleven, maar de grote publiekslokkers (voor de 30-40+) zijn weggevallen.
Ik kom toch echt niet verder dan The Offspring, Electric Callboy, Rise Against, The Haunted Youth, Ramko, Motionless In White en Lionheart. Waarbij mijn vorige ervaring met The Offspring niet zo best was, waarbij ik Electric Callboy nog steeds niet als serieuze act kan beschouwen, waarbij ik Rise Against al een paar keer heb gezien en waarbij MiW en Lionheart niet in mijn straatje passen. Voor geen van deze namen zou ik een los ticket kopen en zou ik ook niet worden overgehaald om een festivalticket te kopen.
Ik hoor dan ook precies in de doelgroep die je noemt (30-40+) en kocht echt speciaal een ticket voor de ijzersterke combi The Smile - Queens of the Stone Age. Met de huidige stand van zaken gaat het festival dit jaar in elk geval niks meer aan mij verdienen qua spijs omdat ik het veel te duur (en veel te veel gedoe) vind om nogmaals 150 euro neer te tellen voor het op en neer reizen + eten/drinken.