Pukkelpop 2020 - Nieuws en geruchten

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.145
10.437
Joslittel wrote:
Pukkelpop is nu al ruim 1,5 jaar doodstil, zonde van dit ooit mooie festival. Met het gerucht van RW dat verplaatst wordt vrees ik met grote vrezen voor de Pukkelpop line-up als het doorgaat. De afgelopen jaren was het al niet veel meer gedurende een normaal jaar..

Vond Pukkelpop meestal net iets beter en completer qua lineup dan broertje Lowlands, tot inderdaad de laatste jaren. En dat is zeker zonde. Maar geloof ook wel echt dat ze zich kunnen herpakken. Misschien zorgt deze situatie er zelfs voor dat ze weer naar de tekentafel terugkeren…

Ga nog ff een lans breken voor die editie van 2017 en dan vooral die eerste dag. Wat ze allemaal op één dag gepropt kregen toen. The XX, Editors, Solange, PJ Harvey, Moderat, Interpol, Cypress Hill, Mac Demarco, Ryan Adams, Vince Staples, Stormzy, Ty Segall, Sigrid, Strand Of Oaks, Amelie Lens, Dave Clarke, Denzel Curry,…

Aah ja dat was een mooie dag. heb nog warme herinneringen aan met name PJ Harvey in de Marque en Strand of Oaks in de Club. Dat is voor mij Pukkelpop.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.537
Pukkelpop heeft goede hoop. “Alleen grote Amerikaanse acts nemen iets minder snel het risico om een tour te plannen. Toch staan er hele mooie internationale acts op het programma”, vertelt Bente Bollman aan Het Belang Van Limburg.

https://www.demorgen.be/tv-cultuur/pukkelpop-geeft-hoop-niet-op-als-er-geen-andere-problemen-opduiken-moet-eind-augustus-haalbaar-zijn~b13b1187/

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ja die Bente heeft het maar druk..... Hij is van Mojo volgens mij. Doet ook DTRH woordvoering. Maar blijkbaar tegenwoordig ook PP.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken