Pukkelpop 2019 - Nieuws en geruchten

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.401
3.427
Prima pkp namen toch weer. Staan zeker een paar mooie dingen tussen

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.887
Vind het wel meevallen voor een poplading hoor.

Jorja Smith, Stormzy, Kamaal Williams, Ezra Collective, Princess Nokia, Durand Jones & The Indications, Charli XCX en Kate Tempest zijn zelfs meer dan welkom.

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.152
804
visdave34 wrote:

TettenVogel wrote:
Martin Solveig stond er toch al vorig jaar?

Jealousy kan ook Tom Odell zijn. Past ook beter in het pop genre.

That makes more sense indeed
1f609.svg
Stop it, Dave ?

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.817
12.555
Vind het wel meevallen voor een poplading hoor.

Jorja Smith, Stormzy, Kamaal Williams, Ezra Collective, Princess Nokia, Durand Jones & The Indications, Charli XCX en Kate Tempest zijn zelfs meer dan welkom.

Eens! Kon een stuk erger, toch een paar acts die ik wel eens wil proberen. Zelfs De jeugd van Tegenwoordig is oke voor een uurtje. Met name Stormzy wil ik weleens een kans geven, nooit verdiept in zijn muziek.

daanvandingenen

Gouden Tip
24 jan 2018
257
17
Met stormzy, anne marie, jorja smith en martin solveig zijn er op hun website 4 middelgrote (blauwe) namen bijgekomen. De rest natuurlijk allemaal kleine (zwarte) namen.

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
11.279
6.769
Wat is hier aan de hand? Ik had de indruk dat Rock Werchter de laatste jaren meer rock boekte dan Pukkelpop maar met deze namen van vandaag + Prophets of Rage en Royal Blood is er toch wel echt een omslag aan het ontstaan!

Ik kijk eigenlijk uit naar alle aankondigingen van vandaag + alles wat al bekend was gemaakt, behalve Billie Eilish. Dat is een zeer goed begin. En dan moet de indie-categorie ook nog komen met mogelijk namen als Franz Ferdinand, Bon Iver, Kodaline, Foals, Bloc Party etc. etc. etc. (ik neem even niet de moeite om te checken wat al elders gepland staat)

Kortom, hier wil ik bij zijn!
Opzet dus geslaagd van het marketing-team, lol.

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.991
3.351
Joost staat al zeker op Pukkelpop.. had hij ook zelf bevestigd in een track geloof ik.

Ik blijf vasthouden dat dit meer een open sollicitatie was dan een bevestiging.

Hij heeft nu overigens wel bevestigd ja.

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
3.395
2.750
Zoals verwacht weinig tot niets interessants in die pop-worp.

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.916
9.887
Zoals verwacht weinig tot niets interessants in die pop-worp.

Vind net van wel, eigenlijk. Had niet verwacht dat er in deze lichting zulke interessante namen zouden zitten.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken