Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Jorja Smith, Stormzy, Kamaal Williams, Ezra Collective, Princess Nokia, Durand Jones & The Indications, Charli XCX en Kate Tempest zijn zelfs meer dan welkom.
Jorja Smith, Stormzy, Kamaal Williams, Ezra Collective, Princess Nokia, Durand Jones & The Indications, Charli XCX en Kate Tempest zijn zelfs meer dan welkom.
Eens! Kon een stuk erger, toch een paar acts die ik wel eens wil proberen. Zelfs De jeugd van Tegenwoordig is oke voor een uurtje. Met name Stormzy wil ik weleens een kans geven, nooit verdiept in zijn muziek.
Met stormzy, anne marie, jorja smith en martin solveig zijn er op hun website 4 middelgrote (blauwe) namen bijgekomen. De rest natuurlijk allemaal kleine (zwarte) namen.
Wat is hier aan de hand? Ik had de indruk dat Rock Werchter de laatste jaren meer rock boekte dan Pukkelpop maar met deze namen van vandaag + Prophets of Rage en Royal Blood is er toch wel echt een omslag aan het ontstaan!
Ik kijk eigenlijk uit naar alle aankondigingen van vandaag + alles wat al bekend was gemaakt, behalve Billie Eilish. Dat is een zeer goed begin. En dan moet de indie-categorie ook nog komen met mogelijk namen als Franz Ferdinand, Bon Iver, Kodaline, Foals, Bloc Party etc. etc. etc. (ik neem even niet de moeite om te checken wat al elders gepland staat)