ES Primavera Sound 2021 - Nieuws en Geruchten

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.690
1.613
Ik wil echt heel graag aan, maar twijfel met het kopen van een ticket vanwege corona, het is allemaal gewoon nog erg onzeker. Iemand tips/suggesties?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.375
10.213
Hooguit een annuleringsverzekering afsluiten, maar voor de rest zou ik niet weten hoe je een fiasco kan afwenden.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Hooguit een annuleringsverzekering afsluiten, maar voor de rest zou ik niet weten hoe je een fiasco kan afwenden.

Annuleringsverzekering lijkt me ook niet zoveel te doen als je door corona straks niet kan gaan....

Ik zou gewoon de ontwikkelingen goed in de gaten houden en zodra het er positieve ontwikkeling in lijkt te zitten gewoon een kaartje halen.
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
770
878
Ticket is in de pocket! Positive thinking. :)
Nu alleen nog een jaar wachten.

Redelijk wat mensen van het Festileaks team hebben gisteren trouwens kaarten gehaald, dus meet-ups here we come.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Ticket is in de pocket! Positive thinking. ?
Nu nog een jaartje wachten.

Redelijk wat mensen van het Festileaks team hebben gisteren trouwens kaarten gehaald, dus meet-ups here we come.

Ik ben er ook bij!
Meeting in het Spaanse zonnetje lijkt me erg leuk :)
Nu maar fingers crossed dat het doorgaat...
Het kan toch ook haast niet dat ze nog een festivalzomer gaan cancellen? Ik ken wat mensen in organisaties van festivals en clubs/concertzalen en volgens mij gaat 75% van die organisaties gewoon failliet als er nog een jaar lang geen inkomen is; zeker een festival wat maar 1x per jaar gehouden wordt en wel gewoon zijn fulltime medewerkers door moet betalen.
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Last call voor de mensen die nog willen gaan, weekendtickets bijna uitverkocht!
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.181
2.101
Weekendtickets inmiddels uitverkocht en dat geldt ook voor de vrijdag (met The Strokes en The National).
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Niet normaal die line up... Ook maar een ticketje gekocht dus.

PRE-PARTY: Squid - Jesus And Mary Chain - Metronomy
DONDERDAG: Pavement - Tame Impala - Iggy Pop - DInosaur Jr - Black Lips - Black Midi - Kurt Vile - 100 Gecs - Yo La Tengo - Massive Attack - Agorpahobia - Automatic - Autechre
VRIJDAG: The Strokes - The National - King Gizzard & The Lizard Wizard- Fontaines DC - Beach Bunny - Khruangbin - Bikini Kill - Beck - Shellac - Murder Capital - Lightning Bolt - Tropical Fuck Storm
ZATERDAG: Gorillaz - Idles - Diiv - Rolling Blackouts CF - Shame - Jawbox - Black COuntry New Road - Porridge Radio - King Krule - Bauhaus - Caroline Polachek

Eerste keer Primavera, iemand tips and tricks voor nieuwelingen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.231
4.825
aaaaand it's gone....
Evd7C06WgAYEa06
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.770
8.333
Hopelijk in dezelfde maand een coronavaccin én een Primavera lineup injecteren. #tochvooruitzichten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken