ES Primavera Sound 2017

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
Vorig jaar waren de speculaties nu al bezig, al kregen we de namen pas in de tweede helft van januari.

Iemand al wat geruchten of wilde gokjes?
 

neracroft

Sunset slot
9 nov 2014
2.650
1.147
(al dan niet relatief) whislistje:

Arcade Fire
Gorillaz (zal wel te vroeg zijn)
Pixies
Bon Iver
Sufjan Stevens
Cloud Nothings
Meat Puppets
Car Seat Headrest
Devendra Barnhart
Whitney
Joyce Manor
Against Me
White Lung
Yung
Lou Barlow
Jimmy Eat World
Touché Amoré
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Morgen ochtend blijkbaar nieuws. Er staat een timer op de site die aftelt naar 10:00: https://www.primaverasound.com
Nog mensen hier die al plannen hebben om te gaan?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Eigenlijk helemaal niet meer over nagedacht. Ben benieuwd waarmee ze komen en zal eens kijken wanneer het is, haha.
 

Uncle G

Gouden Tip
26 jan 2016
280
0
Ik heb de Porto variant eigenlijk wel als optie in mijn achterhoofd, al is de kans met veel overlap met BKS wel erg groot. Misschien als de lineup dusdanig goed/uniek is dat ik Barcelona alsnog overweeg.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Even wat rustiger nalezen:


Staat wel weer genoeg leuks tussen maar dit haalt mij niet direct over eigenlijk.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Mooi line-up maar minder alternatief op het eerste oog. Maar zoals altijd toch wel een hoop echt toffe naampjes.
Denk dat hier ook veel mooie opvulling voor BKS bij zit.

Edit: wel jammer dat ze nu niet zo'n mooi filmpje hebben zoals andere jaren.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Niemand die dus naar Barcelona/Porto gaat? Ik houd het toch nog in overweging, minder speciale namen dan afgelopen jaar maar wel gewoon een vette lineup hoor.

Ikkuh hetzelfde.

Er komt niks meer bij toch?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
'They wrote READ CAREFULLY on the facebook post, people are speculating that the band Murdoc might actually be Gorillaz
Edit: false alarm about Murdoc guys, apparently they're a British band. But it might hint to something similar on the list'

Vers van Reddit.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Zag het ook op efestivals. Murdoc schijnt een Spaanse indie/electro act te zijn.

https://m.facebook.com/murdocbarcelona/
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Nog maar even kijken of ik het waard vind om voor deze line-up in mijn eentje naar Barcelona te gaan. Nog meer mensen die dit serieus overwegen?
(trouwens, er zal toch nog wel wat bijkomen?)
Moest 't nou niet is midden in m'n blok vallen, graag met zo'n line up maar dat gaat zomaar echt niet lukken. Jammer eigenlijk, zelfs BKS of DTRH komen nog net te vroeg zelfs denk ik. Denk je echt dat er nog namen gaan bij komen? Zullen dan toch maar een aantal namen meer zijn, niet?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Denk je echt dat er nog namen gaan bij komen?

Waarschijnlijk niet of minimaal.



Leuk om mee te nemen:
Frank Ocean, King Gizzard and the Lizard Wizard, Glass Animals, Mac DeMarco, LVL Up, Mentronomy, Skepta, The xx en Swans

Frank Ocean en The XX moeten in je Must See lijst jonguh.
 
12 nov 2016
650
389
Bands die ik erg graag zou zien (must see):
!!!, Âme, Angel Olsen, Aphex Twin, Arcade Fire, BADBADNOTGOOD, Bon Iver, Death Grips, Flying Lotus, Japandroids, John Talabot, Junun, Pond, Preoccupations, Run The Jewels, Tycho, Wand, Weval

Leuk om mee te nemen:
Frank Ocean, King Gizzard and the Lizard Wizard, Glass Animals, Mac DeMarco, LVL Up, Mentronomy, Skepta, The xx en Swans

Grace Jones moet in je must-see lijst, dude.
 
1 mei 2017
289
0
Met Grace Jones gaat het niet zozeer om de muziek, maar meer om de performance en de invloed die ze gehad heeft op de holebi-gemeenschap en hedendaagse popsterren.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Bo9ZhlIFpLE[/video]
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Frank Ocean cancels his performance at Primavera Sound
We regret to announce that Frank Ocean’s concert programmed on Friday 2nd June in the Parc del Fòrum as part of Primavera Sound festival has been cancelled due to production delays beyond his control. The artist has apologised and has reiterated his wish to come to Barcelona soon.
We are sorry for any inconvenience caused by this situation and we appreciate your understanding. Soon we will inform you about the possible changes to the programme in light of the above. People who have a day ticket for Friday 2nd June will be able to ask for a refund of the sale price until Tuesday 30th May at 11:59 pm (GMT+1).
From Wednesday 31st and depending on the number of refund applications, a new batch of day tickets for the Friday will go on sale through the Primavera Sound Portal and Redtkt.

Ongeloofelijk, nummertje 3 at this point..
 

Michiel1617899561

Randprogramma
12 nov 2016
171
0
Echt onbegrijpelijk; waarom zouden festivals eigenlijk nog artiesten en dan vooral nieuwe headliners uit hiphop of RnB boeken? Ofwel is het een vreselijke show (Rihanna) ofwel weigeren ze af te komen (Chance the Rapper, Frank Ocean)
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Hm volgens de organisator zou het echt gaan om productie problemen. Omdat Ocean zo'n OCD heeft dat alles perfect moet zijn verandert hij gewoon telkens van idee hoe zijn stage design etc eruit moet zien. 2 weken geleden waren ze nog naar LA gegaan om te kijken of alles nog in orde was (dat je dat als organisator at this point zelfs moet doen..) maar toen was dus alles nog set to go, tot dus een aantal dagen geleden waarbij de perfectionist die hij is dus weer eens van gedacht veranderde aan zijn set en het dus werd gecanceled. Er zijn bronnen die zeggen dat hij ook Northside en Parklife af gaat zeggen en uiteindelijk dus 6 festivals zal spelen.

Ten slotte zou er volgens een insider een tour aan zitten te komen na de zomer omdat die connecties heeft met iemand in het bookings milieu in Noord Amerika en zouden de festivals moeten dienen om zijn set op punt te krijgen zodat de 'club' shows perfect zijn. Achja, met hem weet je nooit at this point ..
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Sorry hoor Yannick, maar dit praat je echt niet goed. Dit is gewoon een dikke middelvinger naar het festival.
Oh, ja dat weet ik maar al te goed hoor wat voor dick-move het van hem is :p Ook druk schemaatje voor de boeg zie ik, enjoy man!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken