ES Primavera Sound 2015

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Zeker een mooie manier om een mooie line up bekend te maken. Vorig jaar hadden ze ook alles al verwerkt in een mooie video.



 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Deze line-up is belachelijk. En dat bedoel ik positief, ik denk serieus dat dit de beste affiche van 2014 is. Hier MOET ik een keer naartoe.

2014
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
B2LZrIYCYAAp5h_.jpg:large
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Twitter, niet echt de meest betrouwbare bron maar kwam er ook nog een tegen van uit een andere hoek.
Vind het er ook vaag opstaan, maar zal wel met een soort blacklight gedaan zijn ofzo?

B2LnUuKIUAA4wMg.jpg

https://twitter.com/ElizaMolin1/status/532242049442250752/photo/1
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik heb ondertussen ook al verschillende foto's langs zien komen, dus lijkt te kloppen! Stuur maar door naar Best Kept Secret :D
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Is iemand hier ooit geweest trouwens? Lijkt me echt een geniaal festival
Ik ben er vorig jaar geweest, echt het beste festival waar ik ooit ben geweest! Een beetje het type bezoeker als BKS maar dan van over de hele wereld (heb mensen ontmoet uit Italië, Engeland, Amerika, Zuid-Amerika en Spanje uiteraard). Naast de sfeer waren artiesten ook heel enthousiast, ik heb echt heel vaak gehoord hoe blij ze waren dat ze er speelden. En dit was echt legendarisch mooi https://www.youtube.com/watch?v=nWDNqMm3Rv0


 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
<div class="d4p-bbt-quote-title">Wessel wrote:</div>
Is iemand hier ooit geweest trouwens? Lijkt me echt een geniaal festival

Ik ben er vorig jaar geweest, echt het beste festival waar ik ooit ben geweest! Een beetje het type bezoeker als BKS maar dan van over de hele wereld (heb mensen ontmoet uit Italië, Engeland, Amerika, Zuid-Amerika en Spanje uiteraard). Naast de sfeer waren artiesten ook heel enthousiast, ik heb echt heel vaak gehoord hoe blij ze waren dat ze er speelden. En dit was echt legendarisch mooi https://www.youtube.com/watch?v=nWDNqMm3Rv0

Moet ik dan nog steeds denken aan 60% Spaans/Portugees? Ben je met een tentje geweest of werkt het daar anders?
En hoeveel tentjes/stages heeft het festival?
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
En de volgende 'poster' hangt blijkbaar alweer.

B2t0bGwIQAAAMkk.jpg

Vanuit een andere hoek: https://pbs.twimg.com/media/B2t25b5IcAAgp2V.jpg
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ah mooi, een reunie van Ride! Daar zit Primavera echt al jaren achter.

Kunnen we meteen ook uitsluiten dat Oasis deze zomer een reunie doet, gitarist van Oasis is de frontman van Ride.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ride is aangekondigd voor Primavera. volgensmij Headliner.

en er is een nederlandse datum

05-26 Amsterdam, Netherlands - Paradiso
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Een band die in Paradiso speelt laten headlinen op een groot festival als Primavera, dat is mijn inziens beetje onlogisch. Zeker als je kijkt wat er vorig jaar als headliners stonden. Zou Ride dan eerder een positie als Slowdive zetten.
Geloof best dat er een aantal mensen blij van worden en dat de organisatie er zelf heel content mee is, maar toch geen headliner.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Een band die in Paradiso speelt laten headlinen op een groot festival als Primavera, dat is mijn inziens beetje onlogisch. Zeker als je kijkt wat er vorig jaar als headliners stonden. Zou Ride dan eerder een positie als Slowdive zetten.
Geloof best dat er een aantal mensen blij van worden en dat de organisatie er zelf heel content mee is, maar toch geen headliner.

Goh, bij het Primaverapubliek zijn die echt wel groot hoor, ik zou zelfs a la Pixies of MBV willen zeggen. Bovendien werken ze daar tegenwoordig met twee headliners per dag, ik zie ze dan ook de 'kleinere' headliner zijn.
 

Kobekes

Playlistbediener
8 jan 2015
47
3
zou deze 'gelekte' affiche correct zijn?

Jack White / Aphex Twin / Kanye West / Chiq / D'Angelo / ...

10893396_10152470151487493_722158805_n.jpg
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken