Pinkpop Vrijdag Vervoer

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Beste Forumleden,

Deze 2022 kunnen we weer naar Pinkpop,
Ik zelf pak alleen de vrijdag van Pinkpop mee en ik ben daarvoor nog op zoek naar vervoer naar Landgraaf en terug. Helaas heeft mijn vrouw voor haar werk de auto nodig en blijkbaar zijn er geen 10 mensen die vanuit Twente het festivalvervoer kiezen voor alleen de vrijdag. Is er toevallig iemand hier op het forum die vrijdag heen en terug gaat en nog uit Twente komt? Ik zou graag mee willen rijden. Benzinegeld delen we natuurlijk en ik zorg voor wat versnaperingen onderweg.
Groet, Mario
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Beste Forumleden,

Deze 2022 kunnen we weer naar Pinkpop,
Ik zelf pak alleen de vrijdag van Pinkpop mee en ik ben daarvoor nog op zoek naar vervoer naar Landgraaf en terug. Helaas heeft mijn vrouw voor haar werk de auto nodig en blijkbaar zijn er geen 10 mensen die vanuit Twente het festivalvervoer kiezen voor alleen de vrijdag. Is er toevallig iemand hier op het forum die vrijdag heen en terug gaat en nog uit Twente komt? Ik zou graag mee willen rijden. Benzinegeld delen we natuurlijk en ik zorg voor wat versnaperingen onderweg.
Groet, Mario
Help een man in nood, lieve mensen! (Misschien toch ook eventjes in het Pinkpoptopic zelf plaatsen?)
 
  • Leuk
Waarderingen: bcmrmaybe en Royke

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Inmiddels 6 mensen bij elkaar door het veelvuldig spammen van communities. Opstapplek proberen te krijgen in de omgeving van Neede, Haaksbergen, Enschede. Mocht je nog iemand weten dan zie ik graag een dm tegemoet.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Inmiddels is voor de Vrijdag Zwolle als opstapplek bijgevoegd. Op dit moment zijn er nog geen 10 personen maar we gaan ons best doen.
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

RaimondH

Nieuw lid
12 jun 2022
1
0
Inmiddels is voor de Vrijdag Zwolle als opstapplek bijgevoegd. Op dit moment zijn er nog geen 10 personen maar we gaan ons best doen.
Hallo, wij komen uit Hengelo en zijn ook op zoek naar vervoer. We kunnen met de auto maar dan zit een biertje er niet in, en dat is wel lekker met de verwachte temperaturen. We lezen iets over een opstapplaats in Zwolle maar kunnen verder niets vinden. Is daar meer over bekend? We horen het graag want met velen is alles gezelliger.

Raimond
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Hallo, wij komen uit Hengelo en zijn ook op zoek naar vervoer. We kunnen met de auto maar dan zit een biertje er niet in, en dat is wel lekker met de verwachte temperaturen. We lezen iets over een opstapplaats in Zwolle maar kunnen verder niets vinden. Is daar meer over bekend? We horen het graag want met velen is alles gezelliger.

Raimond
Hee Raimond, Zwolle hebben ze gecanceld dus helaas vanwege te weinig chauffeurs. Ik ga een dag eerder en kan blijven slapen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken