Pinkpop Persconferentie Kaartjes Aanbied Thread 2019

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Als er mensen zijn die kaartjes over hebben voor toegang tot de Pinkpop perspresentatie 2019 kunnen ze die hier aanbieden.

De kaartjes zijn gratis. Het is hier geen Marktplaats. Mocht iemand je een pak stroopwafels etcetc of een drankje trakteren op de persconferentie dan mag dat natuurlijk.

Mocht je de aangeboden kaarten al vergeven hebben zet dat dan even bij je bericht.
 

thomke

Playlistbediener
16 mrt 2015
34
2
Ik zou ook graag naar de perspresentatie gaan, maar heb zelf geen kaarten mogen ontvangen. Ik begrijp van jou
(Danielle) dat je kaartjes over hebt? Die zou ik graag van je overnemen als het mag. Om hoeveel kaartjes gaat het? \
 

bianc75

Nieuw lid
1 mrt 2019
1
0
Hallo ik heb 2 kaartjes voor iemand happy te maken.
Zonder treinreis wel. Wie kan ik blij maken. :-D

Gereserveerd voor Thom
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
@bianc75 Ik denk dat die reacties nog wel gaan komen. Als de VrimiBo is geweest
 

Minie

Campingartiest
6 jun 2016
92
26
Ieman die nog 2kaarjes over heeft Je zou mij en mijn dochter er heel blij mee maken
 

Mike91

Campingartiest
4 okt 2016
80
5
Hallo ik heb 2 kaartjes voor iemand happy te maken.
Zonder treinreis wel. Wie kan ik blij maken.
1f600.svg

Ik heb je een PB gestuurd, maar ik vermoed dat ze al weg zijn :p

Dus mocht iemand er nog 2 over hebben heel graag. Zou ik er blij mee zijn.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Ik ben op zoek naar 1 ticket voor de perspresentatie... Wie kan me blij maken? ;-)
 

lottevansch

Nieuw lid
1 mrt 2019
4
0
Als er iemand twee kaartjes over heeft, hoor ik dat heeel graag! Wij zouden echt heel graag gaan.
 

aronn1994

Nieuw lid
2 mrt 2019
2
0
<span style="text-decoration:underline;">Ik hou me ook heel graag aanbevolen voor 2 kaarten :-D</span>

Edit: heb kaarten via 3FM gewonnen
 

sjefschel

Nieuw lid
2 mrt 2019
1
0
Ik heb ook meegedaan met de prijsvraag, maar geen reactie. Als iemand een kaartje over heeft, houd ik me aanbevolen:)
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Via Dennis


 

Ook via 3FM weer winactie voor Perspresentatie Pinkpop.

https://www.npo3fm.nl/nieuws/3fm/387290-win-kaarten-voor-de-pinkpop-perspresentatie
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
290
Net ook meegedaan met de prijsvraag via 3FM ondanks dat ik helaas niet kan volgende week. Dus als ik win zijn ze voor iemand hier. Via Pinkpop zelf had ik ook meegedaan maar niet gewonnen.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Ik heb ook meegedaan aan de prijsvraag en nog geen bericht ontvangen.

Mocht iemand twee kaartjes over hebben: GRAAG!!
 

lottevansch

Nieuw lid
1 mrt 2019
4
0
Net ook meegedaan met de prijsvraag via 3FM ondanks dat ik helaas niet kan volgende week. Dus als ik win zijn ze voor iemand hier. Via Pinkpop zelf had ik ook meegedaan maar niet gewonnen.

Dat is echt super tof van je! Nu maar hopen ??
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
290
Post mijn berichtje ook even hier. Gister toch wel onverwachts mailtje van bureau Pinkpop ontvangen dat ik kaartjes voor de treinreis met de Pinkpop trein naar Amsterdam vanaf Eindhoven heb gewonnen.

En tkts voor de perspresentatie zelf, deze heb ik al ontvangen via de mail. Hoe gaaf is dit!! Had dit echt niet verwacht. Is maar plek voor 40 winnaars en introducee.
Eigenlijk kan ik niet maar hier moet ik bij zijn en ga echt proberen op werk wat te regelen. Ga ik na afloop snel door naar werk op Schiphol en los ik collega uur later af. Maak dus geen gebruik van terugreis. met PP trein. Als het niet lukt.
Wil ik wel vragen of iemand anders van de kaartjes en treinreis gebruik mag maken.

Lukt het wel dan kan er iemand met me mee die dat graag wil.
Laat het zo snel mogelijk weten.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik weet niet of er nog mensen via 3fm wat binnen hebben gekregen maar denk dat alles nu wel vergeven is.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken