Pinkpop Noob

tomengelen02

Nieuw lid
5 jun 2018
3
0
Hoi, dit jaar ga ik voor het eerst naar pinkpop en nou was mijn vraag hoe druk het precies is
als we om 11:30 aankomen?
Is het verstandig om eerder te gaan/later om drukte te vermijden of valt het qua drukte erg mee bij opening?

Bedankt voor een reactie alvast
Tom
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Hoi, dit jaar ga ik voor het eerst naar pinkpop en nou was mijn vraag hoe druk het precies is
als we om 11:30 aankomen?
Is het verstandig om eerder te gaan/later om drukte te vermijden of valt het qua drukte erg mee bij opening?

Bedankt voor een reactie alvast
Tom

Volgens mij ben je dan de grootste drukte voor.
Betwijfel wel of camping A dan nog beschikbaarheid heeft, is volgens mij ook per jaar verschillend.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Ik ga alleen de zaterdag
Dan ben je ruim optijd.
Terrein gaat 11:30 open.
Eerste "gekken" staan dan wel voor de poort (incl ondergetekende), maar de drukte zal pas echt komen rond de tijd dat het programma begint na 13 uur.
Met een beetje pech doe je er dan een uur over om door security te komen.
 

tomengelen02

Nieuw lid
5 jun 2018
3
0
tomengelen02 wrote:
Hoi, dit jaar ga ik voor het eerst naar pinkpop en nou was mijn vraag hoe druk het precies is
als we om 11:30 aankomen?
Is het verstandig om eerder te gaan/later om drukte te vermijden of valt het qua drukte erg mee bij opening?

Bedankt voor een reactie alvast
Tom

Volgens mij ben je dan de grootste drukte voor.
Betwijfel wel of camping A dan nog beschikbaarheid heeft, is volgens mij ook per jaar verschillend.

ik ga enkel de zaterdag dus als ik rond half 12 daar ben zou het goed moeten komen?
 

PimSp

Geliefde act
15 dec 2014
1.405
600
Rond half 12 ben je ruim op tijd! Je kunt dan met gemak het terrein op komen, je bent dan echt binnen 5 minuten maximaal door de poorten + security heen. Genoeg tijd om je te oriënteren over het terrein, munten halen en al de eerste paar biertjes achterover tikken zonder rijen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken