Ik snap niet dat Muse zoveel genoemd wordt. Ze hebben dit jaar én vorig jaar al rond juni-juli in Europa getourd, en hebben dit jaar in Nederland Malieveld gedaan. Waarom zouden ze nog een derde jaar terugkomen om weer in diezelfde periode in Europa te gaan touren… maar ja kan aan mij liggen
nou, deze tour is een wereldtour (W
ill Of The People World Tour), waarmee ze nog niet in zuid-amerika getourd hebben. de kans dat dat begin 2024 gaat gebeuren is zeer groot, ook Azie of Australie nog niet... dan kijk ik er niet gek van op, als er een tourleg europa bij komt in de zomer op andere locaties dan 2022 en 2023. Tel er bij op dat ze in 2022 op de Carre show na, niet in NL gespeeld hebben. 2024 terug komen na 2023 is imo zeker mogelijk op een grote locatie.
(edit: en dan rekening er mee houden dat deze tour tijdens Pinkpop al op Isle of Wight 2022 UK en op Hurricane/Southside 2023 DE gestaan heeft. Zijn er qua mainstream festival opties in dat Pinkpop-weekend weinig optie. Al zou Muse ook op Stadspark Groningen kunnen komen...)