Pinkpop 2023

Pjotrm1998

Campingartiest
12 feb 2017
55
4
Bruce Springsteen stond al vast toch als Pp afsluiter volgend jaar?

ik gok
- Rage Against the Machine
- Muse
- Bruce Springsteen
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
562
290
Laat de Stones nog maar een festival tour doen :) Wat een show was dat vorige week, die wil ik nog wel eens voorbij zien komen :)

Is uitgesloten natuurlijk maar dromen mag
 
  • Geweldig
Waarderingen: Minie

bootje76

Randprogramma
17 feb 2019
187
154
Ik hoop dat je gelijk hebt, want Queen moet toch wel epic zijn op een festivalweide als iedereen begint mee te brullen.
En als ze PP doen, dan komen ze naar Werchter ook… 🤗
Helemaal mee eens, Queen + Adam Lambert als PP afsluiter. Wat een gave show was dat in de Ziggo. Verder zou voor mij Rammstein nog wel een keertje mogen langskomen. Bovendien is het ook niet uit te sluiten dat Ed Sheeran volgend jaar na zijn Australië tour een paar maandjes gaat chillen en dan een festivaltour door Europa maakt. Wat mij betreft: kom maar door met dit trio. Rock - Metal - en een Pop headliner.
Ik hoop dat je gelijk hebt, want Queen moet toch wel epic zijn op een festivalweide als iedereen begint mee te brullen.
En als ze PP doen, dan komen ze naar Werchter ook… 🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en slyke

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Helemaal mee eens, Queen + Adam Lambert als PP afsluiter. Wat een gave show was dat in de Ziggo. Verder zou voor mij Rammstein nog wel een keertje mogen langskomen. Bovendien is het ook niet uit te sluiten dat Ed Sheeran volgend jaar na zijn Australië tour een paar maandjes gaat chillen en dan een festivaltour door Europa maakt. Wat mij betreft: kom maar door met dit trio. Rock - Metal - en een Pop headliner.
Bij deze hebben we denk ik meteen de meest onrealistische voorspelling tot nu toe, congratz! :D 🥳
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Hooguit zelfs haha. Plekje halverwege de dag in de tent zou ook kunnen ja.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ik ben wel benieuwd hoe ze in 2023 de programmering aanpakken voor Noord en Zuid podium en wat dat gaat brengen voor de afsluiter van Noord en de headliner (op Zuid)
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Ben ik enige die de nieuwe indeling een verbetering vond?
Vroeger als ik richting noord liep was het bij sommige artiesten vol dat ik het moest missen (2019 the offspring bijvoorbeeld)
Van mij mag dit blijven!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken