Pinkpop 2023

DonStroli

Playlistbediener
20 jun 2022
24
22
Zou het niet waanzinnig zijn als je AC/DC op Pinkpop zou kunnen krijgen?

Gewoon even een paar headliners

- Ed Sheeran
- RHCP
- Rammstein
- RATM

Gewoon een paar leuke namen
- Alter Bridge
- Post Malone (headliner ?!?)
- Queens of the stone age
- Taylor Swift (headliner ?!?)
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Zou het niet waanzinnig zijn als je AC/DC op Pinkpop zou kunnen krijgen?

Gewoon even een paar headliners

- Ed Sheeran
- RHCP
- Rammstein
- RATM

Gewoon een paar leuke namen
- Alter Bridge
- Post Malone (headliner ?!?)
- Queens of the stone age
- Taylor Swift (headliner ?!?)
Ik snap best dat Pop misschien niet je meest beluisterde muziekgenre is.

Maar een vraagteken zetten bij Taylor Swift of ze een headliner is vind ik raar. Taylor Swift had een eigen dag op Werchter Boutique en verkoopt stadions uit in Engeland. Ze kan met gemak een festival dag headlinen de vraag is zelfs of ze niet al te groot is daarvoor (vanwege eigen productie).

Mijn verwachtingen (op dit moment) voor 2023:

Muse
RATM
Harry Styles
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DonStroli

Playlistbediener
20 jun 2022
24
22
Ik snap best dat Pop misschien niet je meest beluisterde muziekgenre is.

Maar een vraagteken zetten bij Taylor Swift of ze een headliner is vind ik raar. Taylor Swift had een eigen dag op Werchter Boutique en verkoopt stadions uit in Engeland. Ze kan met gemak een festival dag headlinen de vraag is zelfs of ze niet al te groot is daarvoor (vanwege eigen productie).

Mijn verwachtingen (op dit moment) voor 2023:

Muse
RATM
Harry Styles
Oww begrijp me niet verkeerd, ik vroeg mij gewoon af of Taylor Swift wel in dit rijtje thuishoort. Wellicht al te groot inderdaad. Ik luister immers alle soorten muziek en vind Taylor Swift, Ed Sheeran en Billie Eilish ook echt wel leuk om te luisteren maar passen ze in het straatje van Pinkop..? Maar dat Bieber natuurlijk ook niet ;)
 
  • Geweldig
Waarderingen: Nikfestilover

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Beyoncé mogen zien op Glasto en ik vind haar eerlijk gezegd een tikkeltje overrated. Maar goed idd beter dan de gebruikelijke clichés, al is het maar voor de vraag. Ik zie volgend jaar wel waarmee ze komen, ik heb wel vertrouwen in de nieuwe jongere generatie die nu aan het roer staat. Ik verwacht er geen wonderen van, maar ze snappen denk ik wel dat er ook verjongd moet worden zo nu en dan.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Oww begrijp me niet verkeerd, ik vroeg mij gewoon af of Taylor Swift wel in dit rijtje thuishoort. Wellicht al te groot inderdaad. Ik luister immers alle soorten muziek en vind Taylor Swift, Ed Sheeran en Billie Eilish ook echt wel leuk om te luisteren maar passen ze in het straatje van Pinkop..? Maar dat Bieber natuurlijk ook niet ;)
Ooh ja precies! Dat dacht ik al ! Bieber is ook echt niks haha Taylor Swift zou een leuke act zijn.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Denk dat dit mijn droom headliners zouden zijn voor Pinkpop. Denk dat dit helaas veel te duur is.
Ik vraag me af of Muse en RHCP nog echt zo duur zijn. Uberhaupt vraag ik me af of na corona (en wie wat we nog gaan krijgen) al die gages zo hoog blijven liggen. Vooral bij die oudere bands die financieel vast binnen zijn. Wil een Muse en RHCP blijven headlinen dan kunnen ze echt niet meer de hoofdprijs vragen. Op den duur worden ze toch vervangen.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Headliners :
-Kendrick Lamar of Kanye West
-Beyonce of Taylor Swift
-Rage Against The Machine

Subheadliners :
-Playboi Carti
-Beck
-The Black Keys

Zou ik wel een mooie combi vinden, heb je van alles wat en trekt veel jongere aan… ik denk dat pinkpop namelijk die kant op wilt gaan en ook veel hiphop wilt gaan programeren ik hoop natuurlijk op veel rock!
Slipknot volgend jaar als headliner zou ik ook geen slecht idee vinden!
 
  • Haha
  • Geweldig
Waarderingen: redle en Nikfestilover

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Wat is een Playboy Carti? Werkelijk nog nooit van gehoord. Mogelijk als je me wijst op de radiohitjes (als die er zijn) dat ik dan 'o ja' zeg hoor, maar van naam zegt hij/het/zij/meervoudsvorm me helemaal niks.
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Wat is een Playboy Carti? Werkelijk nog nooit van gehoord. Mogelijk als je me wijst op de radiohitjes (als die er zijn) dat ik dan 'o ja' zeg hoor, maar van naam zegt hij/het/zij/meervoudsvorm me helemaal niks.
Nee hij heeft niet echt hitjes maar is eerder een rapper die laatste tijd best wel vette optredens heeft en heel hip onder de jeugd is!…
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Playboi Carti gaat zeker niet subheadlinen op PP, is zelfs geen subheadliner op Woo-Hah! Heeft een dedicated publiek, maar geen hits.
Stel hij zou op de plek staan waar martin garrix stond in 2017 dan zou zn show wel enorm vet zijn! Maar je hebt inderdaad gelijk
 
12 nov 2016
650
389
Ik snap best dat Pop misschien niet je meest beluisterde muziekgenre is.

Maar een vraagteken zetten bij Taylor Swift of ze een headliner is vind ik raar. Taylor Swift had een eigen dag op Werchter Boutique en verkoopt stadions uit in Engeland. Ze kan met gemak een festival dag headlinen de vraag is zelfs of ze niet al te groot is daarvoor (vanwege eigen productie).
Taylor's stadiontour in Engeland in 2018 verkocht niet goed; waren hoop kaarten voor weggegeven. https://www.thesun.co.uk/tvandshowb...ut-thousands-to-fill-empty-seats-in-stadiums/

Losse stadionshow in Nederland zou ook niet goed verkopen, maar een festivaloptreden zou goed zijn voor haar marktwaarde.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken