Pinkpop 2023

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ben jij dat ooit geweest met het gehele headlinertrio? Oprechte vraag.
ik zou niet tevreden zijn in dit geval met het gehele headlinertrio. Heb zelf bar weinig met Eilish. Maar zou het een logische naam vinden, naast de andere twee genoemde.

(Ik zou ipv GnR ook RATM kunnen voorstellen fyi)

Laatste keren dat ik echt tevreden was over het headlinertrio was denk ik 2016 en 2008.
 
  • Leuk
Waarderingen: EdsjeFCB

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Het is dat Springsteen al aangekondigd is anders had ik die genoteerd ipv GnR.
Maar ik denk dat GnR Muse en Billy Eilish wel een reële kans maken. Betaalbaar zijn en een breed publiek aanspreken.....
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Door het annuleren van de Stones toch een beetje de schrik erin gekropen dat één van de grote afsluitende acts (of andere favoriete bands) moet cancelen dit weekend... Was corona stiekem al een beetje vergeten en het scenario van een headliner annuleren door corona zou wel pijnlijk zijn zeg... Met een concert krijg je nog kans op een herkansing. Bij een festival ben je het bokje.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Verdrietig nieuws, BTS kondigt aan een tijdje te stoppen, dus ik vrees dat zij geen optie zijn voor 2023.
Oprechte excuses alvast, maar dat vind ik goed nieuws. Niet dat ze tijdelijk stoppen natuurlijk, erg zuur voor iedereen die dat leuk vind, maar daar zou ik echt met een grote bocht omheen gaan in Landgraaf...
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: T. Roses en DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Oprechte excuses alvast, maar dat vind ik goed nieuws. Niet dat ze tijdelijk stoppen natuurlijk, erg zuur voor iedereen die dat leuk vind, maar daar zou ik echt met een grote bocht omheen gaan in Landgraaf...
Ze gaan solo het een en ander doen, dus denk dat de liefhebber nog wel aan zijn trekken komt.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.765
8.325
Ik denk dat Muse na de uitgebreide festivaltour dit jaar volgend jaar weer hun eigen shows gaat doen.

Of eerder: hoop het. Die band is echt zo ver van het pad afgegleden, die laatste nummers vind ik ronduit gênant. Wat een karikatuur is dat geworden.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Post Malone ook nog een grote kanshebber imo, tour aangekondigd en een fantastische album. Verkoopt natuurlijk wel minder dan een Muse maar...
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.284
1.284
Ik denk dat Muse na de uitgebreide festivaltour dit jaar volgend jaar weer hun eigen shows gaat doen.

Of eerder: hoop het. Die band is echt zo ver van het pad afgegleden, die laatste nummers vind ik ronduit gênant. Wat een karikatuur is dat geworden.
Klopt. Net als The Killers helaas.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Toch ook een kanshebber voor Pinkpop is Beyoncé

Ze komt met een nieuw album….
kijk aan...

die staat sowieso hoog op de wenslijst van Pinkpop al een tijdje...

(ik vind het zelf afschuwelijk, maar zal geen gekke naam zijn voor Pinkpop)
 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
893
423
kijk aan...

die staat sowieso hoog op de wenslijst van Pinkpop al een tijdje...

(ik vind het zelf afschuwelijk, maar zal geen gekke naam zijn voor Pinkpop)
Mooi, en dan maar hopen dat ze tour plannen heeft voor Europa 2023., en dit geldt ook voor Taylor Swift.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken