Stem nu op de Festivalacts Top 100 der Lage Landen! Wie zijn de beste Nederlandse en Belgische festivalacts ooit? »

Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Sunset slot
4 okt 2016
2.349
1.003
overigens, stel een vierde dag zou in aanmerking komen. Mojo was voor de eventuele 4e dag voor de 50ste editie in 2019 bezig met Neil Young. Die uiteindelijk een maand later pas naar Europa kwam.

Laat die nou net een nieuw album uit hebben.

Heeft het nu Γ©cht 142 pagina's geduurd voor Neil Young opduikt?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en Joslittel

NikLN

Gouden Tip
18 okt 2021
277
171
Ik vind het wel gezellig die gezelligheid hier! Waren alle festivalgangers maar zo enthousiast als de mensen hier!

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

Ga mee op een onvergetelijke busreis naar twee bucketlist-festivals in Oost-Europa
Festileaks Festivalvakantie 2022

koekdoos

Geliefde act
22 okt 2018
1.367
563
Om serieus te antwoorden πŸ˜… : elk festival is er wel een festileaksmeeting. Even bijpraten tijdens de minst interessante act.

Maarja, voor iedereen is die minst interessante act anders πŸ˜…

Voor de countdown timer. Europe natuurlijk, it's the final countdown tudududuuuu

wenters

Randprogramma
19 nov 2019
132
31
Benieuwd of Pinkpop vandaag, morgen en zondag ook nog het e.e.a. teased of dat het bij de timer blijft.

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
5.768
1.563
Zie net op Facebook (Meta?) dat the Eagles op 17 juni in het Gelredome staan. Man man, wat een overdaad komende zomer πŸ˜….
Ja... Doei... Wat is dit joh? Proberen ze nog veel mensen van dat Pinkpopweekend weg te snoepen, zodat er minder mensen tickets voor PP gaan kopen?

neus

Randprogramma
16 mrt 2019
105
23
overigens, stel een vierde dag zou in aanmerking komen. Mojo was voor de eventuele 4e dag voor de 50ste editie in 2019 bezig met Neil Young. Die uiteindelijk een maand later pas naar Europa kwam.

Laat die nou net een nieuw album uit hebben.

Hoe zouden ze dat oplossen met mensen die al een ticket hebben? Het lijkt me niet dat ze een 4e dag inc headliner kunnen toevoegen zonder de prijs aanzienlijk te verhogen. Maar je kunt ook niet zo kort voor start verkoop de mensen met tickets de keuze nog voorleggen extra te betalen of hun ticket in te leveren.

Wellicht een 4e dag als apart evenement (PP Classic met Young :) ) waarbij je als je als weekend tickethouder bijbepaald gewoon op de camping staat en er dus een 4 daags festival van maakt?

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
6.793
1.116
In 2019 was de Ziggo Dome volgens mij niet volledig uitverkocht voor Neil Young. Megaland lijkt me voor een Young concert wat te groot toch?

En die ''vier dagen'' betekende gewoon ''nog vier dagen tot einde countdown.'' volgens mij. Zou daar niet teveel achterzoeken.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken