Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ik heb van beide artiesten live optredens bekeken. Dan wordt het toch echt Interpol voor mij.
Goede keuze! Interpol speelt live heel erg strak en heeft een geweldige discografie.

Je moet alleen geen vrolijke mensen verwachten die uitgebreid gaan vertellen hoe geweldig het publiek wel niet is en interactie met het publiek gaan zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Goede keuze! Interpol speelt live heel erg strak en heeft een geweldige discografie.

Je moet alleen geen vrolijke mensen verwachten die uitgebreid gaan vertellen hoe geweldig het publiek wel niet is en interactie met het publiek gaan zoeken.
Dus wat raad jij aan? Interpol?
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
373
203
Alles is nu bekend. Nog 25 dagen... Favorieten zijn voor iedereen wel duidelijk.

Tijd voor een spelletje. Ik begin..
Ik ga naar Pinkpop en ik neem mee:

Mijn pop up tentje
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
de opbouw zal nu wel langzaam verder gaan.
tent staat er zo maar somber bij.

ondertussen wel gespot op Megaland :
FTXQJfzWYAAAZ9Z.jpeg
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik die nog nooit van Courtney heeft gehoord en haar nu maar eens gaat luisteren op Spotify ?
Je moet er van houden uiteraard, maar ik vind het echt geweldig! En een topspot, tegelijk met Chef Special en nog iets onbenulligs.

Ik zou ook vooral wat live dingen gaan kijken/luisteren. De tiny desk, KEXP, Pitchfork music en deze samen met Kurt Vile vind ik ook prachtig;
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.398
3.360
Je moet er van houden uiteraard, maar ik vind het echt geweldig! En een topspot, tegelijk met Chef Special en nog iets onbenulligs.

Ik zou ook vooral wat live dingen gaan kijken/luisteren. De tiny desk, KEXP, Pitchfork music en deze samen met Kurt Vile vind ik ook prachtig;
Kijk er nu al naar uit om "Give me all your money, and I'll make some origami honey" mee te schreeuwen.
 

Jasmijn

Nieuw lid
22 mei 2022
4
0
Hee, even een vraagje.. weet iemand of je met de auto tot de ingang van camping B of daar dichtbij kan komen om je spullen uit te laden en dan 1 iemand de auto op parking C laten parkeren en terug lopen? Vorige keer vond ik het zo afzien het stuk van parking C naar boven in de zon ? En anders eventuele tips?
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Je moet er van houden uiteraard, maar ik vind het echt geweldig! En een topspot, tegelijk met Chef Special en nog iets onbenulligs.

Ik zou ook vooral wat live dingen gaan kijken/luisteren. De tiny desk, KEXP, Pitchfork music en deze samen met Kurt Vile vind ik ook prachtig;
Kepx is trouwens altijd een goed advies. Niet normaal hoeveel goede live muziek daar te vinden is.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Hee, even een vraagje.. weet iemand of je met de auto tot de ingang van camping B of daar dichtbij kan komen om je spullen uit te laden en dan 1 iemand de auto op parking C laten parkeren en terug lopen? Vorige keer vond ik het zo afzien het stuk van parking C naar boven in de zon ? En anders eventuele tips?
Normaal gesproken wel, doen wij ook elk jaar. Maar voorheen was de ingang van camping B tegenover de parkeerplaats dat was vorig jaar niet meer. Volgens mij hebben wij gewoon alles uitgeladen en is 1 iemand de auto gaan parkeren.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
nog

24

dagen

Premier League Rustig GIF by Play Sports
 
  • Confetti
Waarderingen: rednasnamsob en Royke

Doom010

Randprogramma
8 jan 2016
180
49

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
581
522
Ik heb m'n pinkpop - waterzakje van 2019 nog steeds (gevuld) in de koelkast liggen... ??
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken