Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
wat verwachten we nog?

namen die ik nog graag zou zien op het affiche:
ik mis bijvoorbeeld uit 2020 nog oa Chef Special, Kensington (ja toch wel hoor), The Kik, Nona, Querbeat.
Volbeat en JC Stewart leek me eigenlijk toch een zekerheidje. Sam Fender leek me een goeie toevoeging, uitgaande van de Hurricane en Southside data.
Maneskin had ik ook echt nog wel verwacht?

ik heb inmiddels de hoop op Disturbed en Gojira laten gaan, maar misschien komen ze uiteindelijk nog?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Volgens mij poste @NikLN hier een paar pagina's terug al dat er geen echt grote namen meer bij komen.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Misschien kunnen we nog wat namen verwachten die gedeeld worden met hurricane/ southside. Een sam fender zou ook welkom zijn
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Als ze nu voor die zondag gewoon Queens of the Stone age hadden als headliner met Volbeat als sub....
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ben ook wel eens benieuwd hoe lang het nu gaat duren tot de volgende lading namen maar dat zou best wel eens even kunnen duren. Misschien was dit het wel tot eind januari...?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
En Volbeat zie ik er helaas voor jou ook niet echt meer bijkomen. De grote plekjes lijken wel vergeven, of misschien nog naast QOTSA?

als ik een beetje uit ga van de site, waar bovenaan duidelijk de 3 headliners staan, vrijdag, zaterdag, zondag. Met op volgende regel vrijdag, zaterdag en zondag, denk ik de Noord afsluiters, Twenty One Pilots, Royal Blood en QOTSA. Daarna loopt het spaak, zitten er gaten, dus volgt er nog wel nog een naam voor de zaterdag en de zondag op mainstage sub spot, tenminste zo lijkt het. Dus Nightwish denk ik Mainstage, op de programma pagina loopt het dan door met Nothing But Thieves voor de vrijdag...

Ook op de poster, lijkt er nog wat te kunnen veranderen. Staat er onder Pearl Jam bijvoorbeeld Royal Blood en Deftones. Terwijl onder Metallica en Imagine Dragons alleen Twenty One Pilots en QOTSA staan. Kan ook dat er op vrijdag nog 1 naam bij komt (Kensingston bijvoorbeeld) en nog een naam voor zondag.

De zondag lijkt uit beide theorien, een naam te missen tussen QOTSA en Nile Rodgers, dat zou Volbeat kunnen zijn, denk ik...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken