Pinkpop 2021 – Nieuws en geruchten

Daantje

Gouden Tip
21 mrt 2015
482
65
ai….

Red Hot Chili Peppers heeft Pinkpop geheel van de tourpagina verwijderd.

WAT EEN NIEUWS ZEG
https://redhotchilipeppers.com/events/

Maar, aan andere kant, hoe groot is de kans dat die andere 4 Europese (Festival) shows wel doorgaan?
Ejekt Athene, Funkyard Tel Aviv, Firenze Rocks en Felyn Festival Lyon in juni.

Verder nog geen bericht van hun kant.
Enkel een forward van het bericht van Pinkpop over de
“Pinkpop resceduled to 2021” op facebook en twitter.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Joslittel wrote:

Daantje wrote:

DennisvdBr wrote:
Daantje heeft niets beters te doen?

mrgreen.png



Genoeg alleen loop niet zoals jou vooraan in de kudde naar 2021 met een pinkpopbril op.
Week terug zit je nog te opperen pinkpop te bezoeken met de auto.
Laat staan dat het überhaupt door ging.
Waanzin.
Mensen realiseren hier totaal niet wat de impact heeft van corona.
Alleen maar met hun pinkpop uitje bezig.
Walgelijk.


Als je hier zo’n moeite mee heb, wat doe je hier dan nog? Nu.nl biedt ook een perfecte gelegenheid om te reaguren.

Dit is een festivalforum vol mensen die met hart en ziel van festivals houden. Dit is hen net afgenomen. Ik heb het hier persoonlijk echt niet makkelijk mee omdat festivals en concerten mij enorm veel energie geven en mij echt goed doen. Voor nu wil ik graag geloven dat alles in 2021 wel weer door kan gaan, misschien niet realistisch maar het doet me wel goed om dit perspectief te hebben.

Bepaal ik zelf wel ventje wat ik hier zeg en doe.

Gezellig....

Misschien een rare vraag, maar als je niet graag over festivals spreekt en al helemaal niet in deze tijd, waarom neem je dan wel moeite om te blijven posten? Het voegt weinig toe op deze manier en is vrij sfeerverlagend.

Ik denk dat veel mensen een wat korter lontje hebben in deze tijd maar dat is geen reden om het hier af te reageren. Keep it cool. :)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
En dan dacht ik dat ik vaak het zonnetje in huis was, maar Daan kan er ook wat van..
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
WAT EEN NIEUWS ZEG
tja, in pincipe is het geen nieuws, maar slechts een constatering.

waar andere acts, zoals GnR of Post Malone nog alle data hebben staan.
of waar acts als Crowded House al 2021 data aangekondigd hebben.
vond ik het wel noemenswaardig dat RHCP dit heeft gedaan.
veranderingen in tourschema's kunnen ons al eea vertellen over tours in 2021 of de lineups in 2021.

en ja, dan ga ik er van uit dat we in 2021 wel een Pinkpop editie hebben!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ik dacht dat Black-Lies er wat van kon maar Daantje spant de kroon. Volgens mij moet jij eens een flinke beurt krijgen/geven. De frustratie spat er vanaf.
Ik wil best wel een discussie voeren en ook best wel agressief maar dat denigrerende in je toon is best wel kut.
Dus ik zou je willen vragen om het wat normaal te houden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Joslittel wrote:

Daantje wrote:

DennisvdBr wrote:
Daantje heeft niets beters te doen?

mrgreen.png



Genoeg alleen loop niet zoals jou vooraan in de kudde naar 2021 met een pinkpopbril op.
Week terug zit je nog te opperen pinkpop te bezoeken met de auto.
Laat staan dat het überhaupt door ging.
Waanzin.
Mensen realiseren hier totaal niet wat de impact heeft van corona.
Alleen maar met hun pinkpop uitje bezig.
Walgelijk.


Als je hier zo’n moeite mee heb, wat doe je hier dan nog? Nu.nl biedt ook een perfecte gelegenheid om te reaguren.

Dit is een festivalforum vol mensen die met hart en ziel van festivals houden. Dit is hen net afgenomen. Ik heb het hier persoonlijk echt niet makkelijk mee omdat festivals en concerten mij enorm veel energie geven en mij echt goed doen. Voor nu wil ik graag geloven dat alles in 2021 wel weer door kan gaan, misschien niet realistisch maar het doet me wel goed om dit perspectief te hebben.

Bepaal ik zelf wel ventje wat ik hier zeg en doe.

Prima Daantje. Vooral zo blijven doorgaan. Je bent namelijk op de goede weg...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Laten we "gewoon" verder in discussie gaan over Pinkpop 2021.
Wat betreft mogelijkheden, opties of de geruchten en de nieuwtjes.
Meningsverschillen oke, oneens zijn oke, directe 1op1 meningsverschillen oke,
een grapje of een steekje onder de gordel, nou ja...
Maar wel een beetje met respect voor elkaar en zeker niet persoonlijk "op de man af" reageren, aub

Lijkt me een veel gezelligere insteek, zeker deze tijd
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Eerste naam Pinkpop 2021, Elle Hollis ?

Elle Hollis heeft contact gehad met Buro Pinkpop en hun optreden wordt volgend jaar goed gemaakt, ze zijn immers nog altijd de Nu of Nooit winnaar...

(bericht bevat geluidsfragment L1 radiointerview)
https://l1.nl/route-regio-belt-met-elle-hollis-over-de-uitstel-van-haar-pinkpop-debuut-156650/

Singer-songwriter Elle Hollis zou, als winnaar van de Nu of Nooit wedstrijd, dit jaar voor het eerst het Pinkpop-podium mogen betreden en het festival openen. Een moment waar ze al maanden naar toe aan het werken was en wat de opmaat zou zijn voor een fantastische festivalzomer.

Helaas gaat dat debuut dus niet door en staken Ruud en Rian haar met een belletje een hart onder de riem.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
BEVESTIGING
via mail
Bandsintown
Volbeat just announced a new show in your area.

Volbeat
Evenemententerrein Megaland @ Landgraaf, Netherlands

Sun, Jun 20, 2021
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik lees net op t RW topic dat Metallica een optie zou zijn voor Werchter Boutique volgend jaar. Die zie ik dan ook wel als een meer dan serieuze optie voor PP mochten ze nog een headliner zoeken....
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik lees net op t RW topic dat Metallica een optie zou zijn voor Werchter Boutique volgend jaar. Die zie ik dan ook wel als een meer dan serieuze optie voor PP mochten ze nog een headliner zoeken….
Als het voor Boutique is en de datum van Boutique is weer de zaterdag van Pinkpop, is het afwachten of ze twee dagen achter elkaar spelen.

James moet ook weer up and going zijn natuurlijk.
Toch, was Metallica al een kanshebber om voor 2021 in de gaten te gaan houden, dat op z'n minst.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
RHCP - Post Malone - Metallica zou imo iig al een sterker lijstje zijn dan datgeen we in 2020 eigenlijk hadden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
RHCP – Post Malone – Metallica zou imo iig al een sterker lijstje zijn dan datgeen we in 2020 eigenlijk hadden.
Qua verkoopcijfers ja, achteraf wel.
Maar, omdat GnR nog nooit op Pinkpop stond, vind ik 'met' GnR alsnog een sterker lijstje dan met "alweer" Metallica.
 

Maurice van de M

Randprogramma
6 jan 2016
185
48
Peppers ooknaar vrijdag 18 juni 2021 volgens de site Bandsintown

Red Hot Chili Peppers @ Evenemententerrein Megaland https://www.bandsintown.com/e/1020274551?came_from=206
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
In hoeverre is de bandsintown betrouwbaar? Of is gewoon alles met een jaar opgeschoven?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken