Pinkpop 2019 maatjes gezocht!!

festilexi

Nieuw lid
2 mei 2019
4
0
Hey allemaal,

Na een tijdje lurken op fora heb ik een account aangemaakt, ik ben namelijk op zoek naar mensen die mij onder hun vleugels zouden willen nemen op pinkpop!

Ik ben 1x eerder geweest, Pinkpop 2017. Dit jaar zou ik weer met een groep vrienden die het hele jaar door zeiden dat ze sowieso naar Pinkpop zouden gaan maar vervolgens afhaken op het moment dat ik kaartjes zou gaan bestellen. Nu vind ik dit erg jammer en ga ik liever toch, het leek mij leuk om dan wat mensen te meeten zodat ik weet dat ik niet alleen ben!

Ik weet dat ik daar ook vrienden zou maken zonder hulp van Festileaks maar aangezien ik helemaal vanuit het Noorden moet komen en het toch een grote stap is hoop ik dat ik hier mensen kan vinden waar ik gezellig het terrein mee op kan & bier mee kan drinken.

Ik hou verder alles liever in dit bericht privé, behalve dat ik een jonge vrouw ben. Ik luister veel verschillende genre’s maar ik hou het meeste van rock, alternatief, indie.

De namen die ik het liefst zou willen zien zijn natuurlijk Fleetwood Mac, Mumford & Sons, Lenny Kravitz, The Kooks.
Ik heb wel meer die ik waarschijnlijk wil zien maar dit zijn de belangrijkste, natuurlijk zou ik zelf ook alleen naar artiesten gaan als er 2 namen clashen.

Ik kan het in ieder geval proberen en wie weet komt er wat van :)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.930
1.705
Hoi Lexi,

Een bijzonder (leuk) avontuur wat je aan gaat. Ik weet niet hoe kansrijk je oproep is, maar ik wil je wel een duwtje in de rug geven:

Ik heb zelf heel goede ervaringen met het maken van Pinkpop vrienden op de camping. Ik heb twee jaar op camping C gestaan, en 5 jaar op camping B, waar wij ook dit jaar weer neer zullen strijken. Op beide campings, ieder jaar weer, zitten we binnen een half uur nadat de laatste haring in de grond is geslagen een biertje te drinken met wat buren die om ons heen staan. Dus als je er open voor staat, ben ik er van overtuigd dat je hier wel een kickstart kunt maken.

Mocht je wonderwel je tentje naast die van ons opzetten, dan zit je wat dat betreft dus goed. Ik ga echter geen meeting op voorhand organiseren, ik ga er ten slotte met mijn eigen clubje vrienden naartoe, en het gaat ons juist om het spontane wat er daar ontstaat. Ik weet daarnaast ook niet of 5 buikige bierdrinkers van begin 30 nou je ideale start van zo'n weekend zijn :p

Tip: neem een koelboxje met koude drankjes mee, en je hebt de ideale ijsbreker al bij je!

Ik wens je een geweldig weekend toe, en alle succes in het landen tussen je mede-pinkpoppers! Maar dat zijn over het algemeen opgetogen mensen met dezelfde muzikale passie als jij en een fantastisch weekend in het verschiet, dus dat zou niet heel lastig moeten zijn!
 

ineke

Nieuw lid
4 mei 2019
1
0
Hoi Lexi,

Toevallig is dit herkenbaar! Ik zoek ook een maatje om 1 dag, de zondags naar het festival te gaan.
En ik kom heel toevallig ook uit het noorden, Friesland.
Zullen we hierover contacten? Ik ben nieuw op dit forum, kunnen we elkaar een persoonlijk bericht sturen?

Groetjes Ineke
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.371
10.207
Hoi Lexi,

Toevallig is dit herkenbaar! Ik zoek ook een maatje om 1 dag, de zondags naar het festival te gaan.
En ik kom heel toevallig ook uit het noorden, Friesland.
Zullen we hierover contacten? Ik ben nieuw op dit forum, kunnen we elkaar een persoonlijk bericht sturen?

Groetjes Ineke

Dat is mogelijk. Ga daarvoor naar het profiel van"festilexi". Eenmaal daar zie je gelijk dat je een privébericht kan sturen.
Ik ben toch wel benieuwd hoe dit gaat aflopen, dus ik zou het appreciëren als het eindresultaat mede wordt gedeeld, als jullie daar zelf voor openstaan natuurlijk.
 

festisanne

Nieuw lid
5 mei 2019
1
0
Hoi Lexi,

Super herkenbaar dit! Ik wil ook graag naar PinkPop dit jaar maar de stap om alleen te gaan vind ik nog net wat te groot.
Daarom lijkt het me leuk om met je in contact te komen. Ik stuur je een pb! :)
 

festilexi

Nieuw lid
2 mei 2019
4
0
Negeer dit bericht, dit moest een reactie zijn op iemand maar ik snap niet veel van dit forum en volgens mij kan ik deze post niet verwijderen hahaha.
 

festilexi

Nieuw lid
2 mei 2019
4
0
ineke wrote:
Hoi Lexi,

Toevallig is dit herkenbaar! Ik zoek ook een maatje om 1 dag, de zondags naar het festival te gaan.
En ik kom heel toevallig ook uit het noorden, Friesland.
Zullen we hierover contacten? Ik ben nieuw op dit forum, kunnen we elkaar een persoonlijk bericht sturen?

Groetjes Ineke

Dat is mogelijk. Ga daarvoor naar het profiel van”festilexi”. Eenmaal daar zie je gelijk dat je een privébericht kan sturen.
Ik ben toch wel benieuwd hoe dit gaat aflopen, dus ik zou het appreciëren als het eindresultaat mede wordt gedeeld, als jullie daar zelf voor openstaan natuurlijk.

ineke wrote:
Hoi Lexi,

Toevallig is dit herkenbaar! Ik zoek ook een maatje om 1 dag, de zondags naar het festival te gaan.
En ik kom heel toevallig ook uit het noorden, Friesland.
Zullen we hierover contacten? Ik ben nieuw op dit forum, kunnen we elkaar een persoonlijk bericht sturen?

Groetjes Ineke

Dat is mogelijk. Ga daarvoor naar het profiel van”festilexi”. Eenmaal daar zie je gelijk dat je een privébericht kan sturen.
Ik ben toch wel benieuwd hoe dit gaat aflopen, dus ik zou het appreciëren als het eindresultaat mede wordt gedeeld, als jullie daar zelf voor openstaan natuurlijk.


Ik heb beide dames net een privébericht gestuurd dus ik ben benieuwd! Ik hoop dat er wat leuks van komt, en ik geef na PP19 zeker een update :).
 

nomadlennart

Nieuw lid
24 mei 2019
1
0
Hallo allemaal!

GOED PLAN! Misschien een idee om een whatsapp groep te maken?

Follow this link to join my WhatsApp group:
https://chat.whatsapp.com/C98Y52GsZTD04psiRAqExw

DOEI Lennart



 

tiesmaas

Nieuw lid
12 okt 2018
2
0
Hallo Allemaal,

Ik ben Ties, 17 jaar!

Ik heb Last Minute besloten om een weekendticket te kopen voor Pinkpop! Ik had aan verschillende vrienden gevraagd of ze mee wilde, maar helaas kon niemand mee. Toch wilde ik heel erg graag naar Pinkpop. Dus besloot ik in mijn eentje te gaan. Nu lijkt mij het ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!

Groetjes Ties,

Ps: dit is mijn eerste keer Pinkpop!
 

natalielala

Nieuw lid
4 jun 2019
1
0
Hoi!!

Ik wil heel graag naar de Pinkpop-zondag (met name voor The Cure, maar o.a. ook Blood Red Shoes, The Kooks, Confidence Man, Nana Adjoa, Miles Kane) en woon in het midden van het land. Iemand anders die ook de zondag gaat en een maatje kan gebruiken?

Groetjes!
Natalie
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
Hallo Allemaal,

Ik ben Ties, 17 jaar!

Ik heb Last Minute besloten om een weekendticket te kopen voor Pinkpop! Ik had aan verschillende vrienden gevraagd of ze mee wilde, maar helaas kon niemand mee. Toch wilde ik heel erg graag naar Pinkpop. Dus besloot ik in mijn eentje te gaan. Nu lijkt mij het ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!

Groetjes Ties,

Ps: dit is mijn eerste keer Pinkpop!

hoi! voor welke bands kom je?

Groetjes Ciska (18 jaar en ik kom voor de rock bands)
 

tiesmaas

Nieuw lid
12 okt 2018
2
0
Hey Ciska,

Net als jij kom ik vooral voor de rockbands (Golden Earring, Fleetwood Mac, The Cure, Dropkick Murphys, Slash, en nog veel meerrrrr!!) Ook vind ik het altijd leuk om wat minder bekende artiesten te ontdekken!

Groetjes Ties
 

Ciska01

Campingartiest
7 nov 2016
58
0
Hey Ciska,

Net als jij kom ik vooral voor de rockbands (Golden Earring, Fleetwood Mac, The Cure, Dropkick Murphys, Slash, en nog veel meerrrrr!!) Ook vind ik het altijd leuk om wat minder bekende artiesten te ontdekken!

Groetjes Ties

Nice! Ga je morgen al naar Pinkpop? Misschien leuk om af te spreken op de camping.
 

festilexi

Nieuw lid
2 mei 2019
4
0
OHNEE! Ik heb alle berichtjes die daarna kwamen helemaal niet meer gezien!! Wat jammer, wel leuk dat er zoveel interesse was. Hopelijk zijn jullie toch nog gegaan en wie weet tot volgend jaar!

Update: ik heb festisanne in Utrecht ontmoet, erg gezellig! Uiteindelijk kwam D er ook nog bij. Echter ging ik met een kennis (die last minute toch mee ging) vrijdag en zij gingen zaterdag. Hierdoor hebben we elkaar weinig gezien (ik stond op camping A en zij op camping B). We hebben het beide wel erg leuk gehad en wie weet of we elkaar weer ontmoeten!

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken