Pinkpop 2017 - Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Los van of een afsluiter wel of niet een feestje hoort te zijn, kan je het KOL zeker verwijten dat ze maar zo relatief kort hebben gespeeld. Qua blokkenschema kwam dit ten koste van een extra half uur dat SOAD had kunnen spelen.

Ik denk dat SOAD ook een betere afsluiter was geweest. Ik heb de rest van de setlist nagekeken en ik baalde wel dat ik echt een sloot nummers heb gemist.

Maar goed ik denk toch echt dat na dit jaar KOL echt niet meer gevraagd wordt. Echt zo geen headliner. Toen FF afviel hadden ze beter SOAD door kunnen schuiven en een nieuwe 3FM headliner kunnen gaan zoeken.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Jep, beide 1,5 uur laten spelen had beter geweest. KoL kan ook nog best in het licht, en SOAD komt denk ik beter in het donker tot zijn recht. Maar goed dan moeten de ego'tjes van KoL daar ook mee eens zijn. Ik vond ze overigens prima spelen KoL.
 

gerrie

Dagopener
22 jun 2016
534
398
Ik denk dat het vooral jammer was dat KoL het festival afsloot.
Op Werchter staan ze bijvoorbeeld op de eerste dag, dat vind ik prima. Op de laatste dag had ik wel jammer gevonden.
Hoe strak de show ook is. Het is gewoon lekker om je festival echt met een knaller af te sluiten en dat is KoL niet echt.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
403
90
Praktisch vraagje... Ik hoorde Jan Smeets vertellen dat ze voor Justin Bieber het voorste vak zouden leeg gemaakt hebben, om daarna iedereen er weer in te laten.. Hebben ze dit gedaan? Zoja, hoe? :)
 

Manon1617899555

Playlistbediener
21 feb 2016
7
0
@kachelle
Ja, ze hebben toen het festival terrein open ging bandjes uitgedeeld, groen en paars. De een was voor het linker voorvak, de ander voor de rechter. Nadat Kensington afgelopen was, moest iedereen die niet zo'n bandje had uit het vak. Daarna mocht iedereen die wel een bandje had maar nog niet in het vak stond erin.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken