Pinkpop 2015

Land Graaf

Geliefde act
14 mrt 2014
1.355
0
Mijn top 5:

1. Placebo
2. Muse
3. Slash
4. Elbow
5. Faith No More

Net erbuiten maar wel genoten van Frank Turner, Body Count en Rise Against.
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Zo! Topweekend gehad! Zondag was erg pover maar Rise Against en Fiddlers green maakten veel goed! Lekker gehost!

One Republic verraste me, wat een goede show en wat een boel hits! Terecht! Andere verassing was Avicii! Totaal geen beleving! Wist niet zo snel als ik weg moest zijn daar!

Pharrel, gewogen, te licht en vooral onbeschoft bevonden. 4x Amsterdam roepen, ongeinteresseerde houding, bah! Snap dat Pinkpop niet anders kon en ben niet boos op hun, maar wel op zon arrogant ventje dat geen fuck doet om je te vermaken en een vet bedrag mee krijgt!

Frank turner: COOL!!!! Genoten! Ik ben fan

Robbie, was cool
Selah Sue signing en concert was tof!

top 5:
-1 Frank Turner
-2 Rise Against, pitjes lekker
-3 Selah Sue
-4 Robbie
-5 MUSE
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Trouwens wat ik me afvroeg! Waarom schreeuwt er altijd iemand terug als je Willem roept? Was vorig jaar ook al lache, 5 uur snachts over camping b struunen met bier en willem roepen XD
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Ik lees en hoor overal positieve verhalen over Muse. Ondanks het slechte laatste album hebben jullie me toch overgehaald te gaan kijken bij de show in Werchter. Ik ben benieuwd!
 

Luud

Dagopener
23 mrt 2013
674
0
Mijn top 5:

1: Rise Against
2. Frank Turner
3. Pierce Brothers
4. Placebo
5. Foo Fighters. Ook al waren ze er niet, nog steeds beter dan Pharrell.
 

Sav

Playlistbediener
12 okt 2014
29
0
Zo ik ben ook weer terug van mijn eerste volle weekend Pinkpop. Eerste keer kamperen en ook nooit weer, ik ben een slechte slaper dus ik was blij dat er een rust camping was, niet wetende dat de DJ van camping B zo hard draaide dat je alles vanaf C kon meezingen. Ook bleek m'n tent niet helemaal goed waterdicht te zijn dus ik zat zonder droge kleren. Dus mijn humeur was minder.
Komt daar ook nog eens bij dat Foo Fighters werden afgezegd, dé reden dat ik naar Pinkpop ging, al tijden m'n favoriete band dus ik was wel een beetje heart-broken, ookal kon niemand er wat aan doen.

Wel tof dat ze Triggerfinger hebben kunnen boeken maar jammer dat ze zo vroeg speelden. Voor ons was Placebo de headliner en toen ook maar naar huis gegaan.

Desalniettemin was mijn top 5:

1: Robbie Williams (had ik niet verwacht, maar wat een feest was dat)
2: Muse
3: Rise Against
4: Elbow
5: Placebo

En Twin Atlantic was ook leuk aangezien de band zo blij was dat dit hun grootste show in Nederland ooit was haha.
 

Sav

Playlistbediener
12 okt 2014
29
0
Oh en iemand nog toevallig een ticket voor de donderdag van Werchter over? ;)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
En voor iedereen hier die Pharrel niks vond: u neigt naar racisme.

Niet mijn woorden, maaf die van Patrick Kicken (DJ radio Veronica). Dat u het maar weet.
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
@Stoffer: Iets redelijk soortgelijks: ik zat zelf op camping C en daar werd echt heel vaak 'Timmeh/Timmy' over de camping geroepen, waardoor het vervolgens de hele camping over ging. (echt geniaal)
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Mijn top 5:

1. De afterparty op camping B
2. De statistieken van Jan aan het eind van de dag
3. Bier
4. Eagles Of Death Metal
5. Nick Mulvey
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
En voor iedereen hier die Pharrel niks vond: u neigt naar racisme.

Niet mijn woorden, maaf die van Patrick Kicken (DJ radio Veronica). Dat u het maar weet.

Ik vond Kovacs kut...dus ik ben seksistische vrouwenhater...


8-O
 

Schlalip

Playlistbediener
2 apr 2015
48
24
Wat een geweldige pinkpop. Drie dagen goed weer muv een paar "kleine" buitjes en zaterdag morgen.

Twee keer kletsnat geworden but who gives a fuck bij 30 graden.

Na body count en placebo ook nog Triggerfinger toegevoegd. Het haalde een goede slotact uit het programma maar voor mij persoonlijk een verbetering van het programma.

Mijn top 5:
1 eagles of death metal
2 john coffey (mede doordat ik nu nog jaren kan zeggen dat ik de vangbier live gezien heb en door de grootste moshpit van het weekend)
3 Body Count (motherfuckers!!!!)
4 Kensington (ijzersterk zoals verwacht)
5 muse (als ik niet door omstandigheden op de camping was geweest dan hadden ze zeker hoger gestaan) :(

Dieptepunten: Dotan en de broer van robbie.

Kan niet wachten tot volgend jaar.
 

Stephan

Playlistbediener
15 jun 2015
40
0
Aangenaam,

Na meerdere jaren hier te hebben meegelezen, nu besloten zelf een account aan te maken. Afgelopen editie was nummer 6 voor mij in een tijdsbracket van 8 jaar waarbij 2008 mijn eerste was. Ik deel de mening die ik hier gelezen heb over het hoge 3fm gehalte van de programmering, maar als ik dan zie hoe het veld dan toch los gaat bij een Dotan en een Kensington ( afgeladen vol op 3fm) hebben ze het schijnbaar goed gedaan.
Ook ik hoop natuurlijk dat dit eenmalig was qua programmering, maar heb er helaas een hard hoofd in. Wat onze Jan verteld over de headliners van komende editie zorgt alleen maar voor meer frustratie als het straks weer tegenvalt. Als hij nu al de namen bekend maakt ( als ze daadwerkelijk vast zouden liggen) dan geeft dat rust en een hoop voor pret. En als we dan lezen dat bijv Till Lindemann zichzelf in de fik heeft gestoken snappen we allemaal dat ze niet komen.

Persoonlijke hoogtepunten editie 2015:

1: Muse, nooit eerder gezien en vond ik persoonlijk erg vet.
2: Robbie, niet verwacht maar erg vermakelijk ondanks de vele covers.
3: jick munro & the amazing laserbeams, grappig, vermakelijk en een leuke sfeer in de tent als opener van het festival
4: Placebo, erg tam publiek, strakke show
5: Triggerfinger, niet gepland en toch staan ze daar een strakke show weg te geven.
 

Para

Playlistbediener
15 jun 2015
12
1
Pinkpop 2015 tja what to say

Vrijdag:
Bodycount, Shaka Ponk, Faith no More, Pop Evil en Muse gezien. OMG wat waren Bodycount, Shaka ponk en Pop Evil goed.

Zaterdag:
The Wombats, Jonathan Jeremiah, John Coffey, Sheppard, Script en Robbie gezien. Echt een prima dag gehad met natuurlijk John Coffey als uitblinkers.

Zondag:
Na zo'n zaterdag en met het nieuws over de FF wist je eigenlijk al dat dit geen afsluit dag zou worden. De zaterdag en de zondag kon je beter switchen :p

Urbanus, Typhoon, DJVT, Peace, Fiddlers Green, en 1 song Pharell gezien.

TOP 5:

- Typhoon ( dit kwam uit zijn hart. en wat een energie )
- Robbie Williams ( Prima show, goeie song opbouw )
- john Coffey ( OMG what a catch, en die opblaasdieren hoe geniaal met een mega pit )
- Pop Evil ( aardig los gegaan hier prima bandje voor de rockers )
- Fiddlers Green ( Party machen jawohl )
 

Amber

Randprogramma
8 dec 2014
127
0
Mijn top 5:

1. Muse
2. Robbie Williams
3. Eagles of Death Metal
4. Rise Against
5. Kensington
(6. Slash, Myles Kennedy & The Conspirators)

Eigenlijk geen dingen gezien die me echt tegen vielen
 

Molenschot

Playlistbediener
18 dec 2014
32
1
Toch weer genoten dit jaar, prima weer, relaxte sfeer, heerlijk gegeten en gedronken.
Top 5:
1 fidlers green
2 bodycount
3 Robbie williams
4 Frank turner
5 slash

Op naar volgend jaar!
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.650
105
Ik was er alleen via de livestream bij, maar mijn top 5 is:

1: John Coffey
2: The Last Internationale
3: Placebo (die paar nummers)
4: Frank Turner
5: Faith No More

Dieptepunten: Kensington (vinden ze optreden uberhaupt nog wel leuk?), Dotan, Sheppard (Allemachtig, wat een rukband)

Typhoon heb ik ook wel eens beter gezien imo, Slash kon wel leuk spelen, maar er kan werkelijk geen lach af van die vent.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken