Pinkpop 2015 Festileaks Forum Meeting

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Beste forumleden,

Ontzettend bedankt voor alweer een geweldig festivalgeruchtenmolen seizoen, jullie maken van het forum het leukste en meest actieve festivalforum van de Benelux. Sinds ik mij bij het reactieteam heb gevoegd ben ik iets minder actief in het forum geworden, maar ik lees nog altijd alles mee. Ik ben dan ook erg geïnteresseerd in wie jullie nou echt zijn, en daarom lijkt het mij leuk om een meeting te organiseren zodat iedereen elkaar eens in 't echie kan ontmoeten.

De meeting zal plaatsvinden vanaf Zaterdag om 18:15 uur bij de grote Pinkpop letters tijdens Anouk

Ik heb hiervoor in overleg met Dennis geprobeerd een zo tactisch mogelijk moment voor te kiezen. Gezien de weinig positieve reacties over Anouk, willen wij de meeting tijdens het optreden van haar doen. Laat hieronder even weten of je van de partij bent.

Ik hoop dat jullie allemaal komen! Tot zaterdag en natuurlijk, een geweldig Pinkpop!
 

Jan

Campingartiest
26 jan 2015
51
0
Ik ga er vanuit dat ik er wel bij ben. Ik neem aan dat mijn vrienden Anouk ook niet willen zien ;)
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Moet zien of ik dan kan.. Plan was om tijdens Anouk alvast naar de Brand bier te lopen (Brand bier zit vaak vol, zeker als Sheppard er gaat spelen..)

Ik kom dan net terug van Selah Sue dus misschien dat ik wel ff langs wip :)
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Moet zien of ik dan kan.. Plan was om tijdens Anouk alvast naar de Brand bier te lopen (Brand bier zit vaak vol, zeker als Sheppard er gaat spelen..)

Ik kom dan net terug van Selah Sue dus misschien dat ik wel ff langs wip :)

Sheppard is tegelijkertijd met Kensington, dat kan nooit druk worden ;-)
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
664
127
Haha ik heb zelf de gemmidelde leeftijd ook flink omlaag laten doen bij de redactie, ben ook pas 19 :p
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken