Overige Festivals 2016

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Ik vind het een beetje kansloos om voor elk festival waar toch niemand komt een apart topic te openen. Dus vandaar de heropening van dit topic die na de vernieuwing van het forum opeens verdwenen was. Vooral bedoeld voor de festivals helemaal aan de andere kant van de wereld of de kleinere festivals dichter bij huis.
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
En laat ik er dan maar gelijk een nuttige eerste post van maken:

Forecastle. 15-17 Juli @ VS
CVv090sUEAAn7DJ.jpg


Okechoobe. 4-6 Maart @ VS
CVzLz-YWcAAXM9T.jpg


Moogfest. 19-22 Mei @ VS
CVuiPrjVAAALGu6.png


Cosmosis Festival. 12 Maart @ Manchester
CU_v9q8WoAAYC1s.jpg
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Graag ja. Trouwens wel een onwijs goede lineup van Cosmosis voor een dagfestival.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Alles dat ik daar wil zien gaat niet op één dag passen, kan ik je zeggen. En hoe langer ik naar die poster van Moog kijk, hoe meer mooie dingen me daar opvallen.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0


Vol met meuk maar toch zien we dat Chet Faker, Caribou, Pendulum, Purity Ring, Miike snow en Tycho (!!!) volgend jaar niet stil zitten.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Wat doet een Chet Faker en een Caribou daar? Daar wil je je naam toch niet aan verbinden.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat doet een Chet Faker en een Caribou daar? Daar wil je je naam toch niet aan verbinden.

Werkgelijkwaar geen idee, wist ook niet dat dat festival zulk soort namen op het affiche had.
Maar daar wil je eigenlijk echt niet tussen staan, wat staan daar veel kansloze acts.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Punk Rock Holiday 9-12 AUG @Tolmin, Slovenia
[/IMG]

Ja man. Dikke line-up. Ik zit in die periode net in Engeland voor Rebellion, die delen gelukkig wel namen als Descendents, FLAG en Agnostic Front met PRH.
 

Strato

Campingartiest
10 dec 2014
62
0
Strato wrote:

Punk Rock Holiday 9-12 AUG @Tolmin, Slovenia
[/IMG]


Ja man. Dikke line-up. Ik zit in die periode net in Engeland voor Rebellion, die delen gelukkig wel namen als Descendents, FLAG en Agnostic Front met PRH.

Ahja ook wel vette line-up daar. Maar als je volgend jaar eens leuk alternatief wil, doe zeker PRH! Prachtige locatie aan een rivier met strandje erbij, dus beschouw het 'Holiday' gedeelte maar vrij letterlijk. En ze organiseren trouwens zelf busreizen vanuit Belgie, NL, Duitsland naar daar
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Governors Ball komt later vandaag waarschijnlijk met onder andere deze namen:
Kanye West // The Strokes // The Killers
Beck // Of Monsters and Men // M83
Bloc Party // CHVRCHES // HAIM // Gary Clark Jr

'Confirmed by 100% reliable sources on inforoo.'
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Die had ik ook al in de eerste post staan ;) Maar een te gekke lineup, ben echt benieuwd hoe ze dat allemaal in een dag gaan proppen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Die had ik ook al in de eerste post staan
1f609.png
Maar een te gekke lineup, ben echt benieuwd hoe ze dat allemaal in een dag gaan proppen.

Tijdens het laden overheen gescrolled, idd stond er al...
(ik vond hem iig opvallend)
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Matige line-up, maar wel verrassend om een teken van leven van The Killers te zien.
 

Stijn

Geliefde act
26 mrt 2013
1.769
2
Matige line-up, maar wel verrassend om een teken van leven van The Killers te zien.

Hebben eergisteren een gratis optreden in een een of andere kleine zaal gegeven. Er wordt wel geschreven, maar ze zijn nog niet de studio in. Hopelijk eind 2016 een album. Dit is waarschijnlijk gewoon even cashen, zoals ze wel vaker hebben gedaan afgelopen jaar
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken