Als zijn ouders hem als kind vroegen wat hij wilde worden, was zijn standaardantwoord: of rijk, of directeur. Nu is Hans Ober (34), die tien jaar g...
www.parool.nl
Kan 't zelf niet lezen, maar ik vermoed dat dit wel een interessant artikel is.
Ik heb toevallig toegang tot deze krant, dus mocht je wat vragen hebben over het artikel of de man in kwestie stel ze gerust. Ik ben mijn online inloggegevens (even) kwijt, dus het delen van het artikel op het forum wordt lastig. Het artikel stond in het magazine wat je met de zaterdagkrant erbij krijgt, dus zodoende heb ik het wel gelezen. In ieder geval was het interessant om te lezen hoe Ticketswap bijna failliet was gegaan door de coronacrisis. Zij hebben toen 35 werknemers ontslagen en bleven met 60 werknemers over, echter is het aantal werknemers inmiddels opgelopen tot 220 (!) werknemers en opent Ticketswap kantoren in verscheidene, grote Europese steden. Ticketswap maakt dus een enorme groei door de afgelopen jaren. En dit is allemaal begonnen omdat hij zelf in 2012 zijn kaartje voor Lowlands zo moeilijk kon doorverkopen.
Ook interessant was het artikel op de volgende bladomslag: "Waarom willen theaters zoveel van je weten?". Om kort de conclusie van de auteur te benoemen: "De informatiezucht van theaters is te herleiden naar onze eigen overheid. (...) De schouwburg met de meest gedetailleerde info (sic) krijgt de subsidie."