Op The Hive verblijven zonder festivalticket

werchterganger

Nieuw lid
6 jun 2019
1
0
Dit jaar ga ik voor een tweede keer naar Werchter, en ik ga in The Hive kamperen.
Nu, een vriend van me (die niet naar het festival gaat) woont in de buurt van Werchter, en wil misschien een of meerdere avonden komen feesten in The Hive. Ik vraag me dus af of het mogelijk is om toegang te krijgen zonder dat je een festivalticket hebt.
In de conditions of sale staat hier kort iets over vermeld: "A camping ticket is valid only when combined with a festival ticket."
Voor de rest heb ik hier niets over gevonden.
Heeft iemand dit al eens geprobeerd? Wordt dit echt grondig gecheckt? Of is het maar iets dat wel in het reglement staat, maar eigenlijk niet echt toegepast wordt?
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
893
304
Op camping A1 heb ik bij de ingang nog nooit meegemaakt dat ik mijn festivalticket ook moest laten zien.
Kan het mij niet meer herinneren van die ene keer dat ik op the Hive stond.
 

Dr. Hannibal

Headliner
24 nov 2013
5.296
5.699
Volgens mij werd dat bij mij afgelopen jaar wel gecheckt. Maar je kunt het altijd proberen toch?
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Afgelopen 2 jaar op The Hive geweest. Ik weet het niet zeker meer, maar volgens mij krijg je bij entree van The Hive meteen 2 bandjes. 1 voor de camping en 1 voor het festival. Als je alleen ticket hebt voor The Hive laten ze je denk ik niet door.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken