Once In A Blue Moon 2019

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Once In A Blue Moon - Amsterdamse Bos - 24 augustus 2019. Tweede editie.

Toch een nieuw topic waard. Zeker nu de line-up toch wel wat interessante internationale namen heeft die wat mij betreft zeer de moeite waard zijn. Kaarten overigens al binnen in de pre-sale. Erg blij mee.

Eerste namen:
EELS, Courtney Barnett, Gregory Alan Isakov, John Moreland, Tyler Childers, Michelle David & The Gospel Sessions, Israel Nash, The Grand East, Eriksson Delcroix en Blank Range
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Met Eels en Courtney bovenaan toch een andere richting dan de line-up van vorig jaar. Mooi rijtje.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Sinds ze toch deze weg zijn ingeslagen, en omdat Lowlands hier niet mee is gekomen, heb ik stiekem nog wat hoop op Julia Jacklin en Father John Misty. Die twee zou de affiche helemaal super maken. Dan ook nog maar CAAMP erbij, dan hoeven ze niet eens verder te gaan tot 20 namen.
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Heel mooie namen, wil er graag naar toe maar nog even kijken of ik nog wat gezelschap bij elkaar krijg. Heeft iemand een idee of dit festival vorig jaar snel uitverkocht was?
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Heel mooie namen, wil er graag naar toe maar nog even kijken of ik nog wat gezelschap bij elkaar krijg. Heeft iemand een idee of dit festival vorig jaar snel uitverkocht was?
Vorig jaar verkocht het pas uit op de dag zelf. Geen idee of het nu dan sneller gaat, aangezien de eerste editie een succes was.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Wordt weer tijd voor wat nieuwe namen.
Hoop op iets uit volgende rijtje: Julia Jacklin, Rayland Baxter, Caamp, Garrett T. Capps, Father John Misty (lijkt me onwaarschijnlijk gezien Caprera), Jade Bird, Colter Wall, Mandoline Orange.
Nederlands inbreng van Mercy John of The Yearlings.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Programma is sinds vandaag compleet.
Toegevoegd zijn The Waterboys, Duff McKagan ft. Shooter Jennings, Ruston Kelly en Baptiste W. Hamon.

Op zich aardige toevoegingen, maar had eerlijk gezegd op meer gehoopt. Zoals bijvoorbeeld namen uit eerdere posts.

Uiteindelijk zal ik me goed gaan vermaken. Kijk al erg uit naar EELS, Courtney Barnett, Tyler Childers, Isreal Nash, Gregory Alan Isakov, Ruston Kelly en Next Of Kin. Druk genoeg dus.
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Toch al met al een leuk programma, ik ben al aan 't lobbyen om met een paar zielsverwanten die kant op te gaan. Eels staat bovenaan mijn lijstje, Courtney Barnett een paar jaar geleden (of was het vorig jaar) gezien op DTRH. Is toch wel een erg goeie naam voor op de affiche en zeker voor op net podium. Heb zo ongeveer hetzelfde verlanglijstje als Eddie zie ik, we lopen elkaar vast tegen het lijf :)
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Mijn lijstje komt ook wel redelijk overeen. Verder nog benieuwd naar John Moreland, Stef Kamil Carlens, The Grand East en toch stiekem ook wel naar Duff met Shooter. Ook benieuwd naar het tijdschema!
 

Chiel

Support act
18 jul 2014
890
295
Via het Algemeen Dagblad krijg je al 10 euro korting op je ticket, dus ik vraag mij af hoe de kaartverkoop loopt.

 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
Via het Algemeen Dagblad krijg je al 10 euro korting op je ticket, dus ik vraag mij af hoe de kaartverkoop loopt.

Bedankt voor de tip, de tickets inmiddels in the pocket. Dat tientje korting pet ticket is mooi meegenomen. Heb er zin in, een heel mooi affiche. Dat wordt genieten!
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
Blokkenschema inmiddels bekend.



Route zal waarschijnlijk worden: Dylan LeBlanc > Ruston Kelly > Gregory Alan Isakov > John Moreland > Duff McKagan > Israel Nash > The Waterboys > Tyler Childers > Eels > Courtney Barnett

Dikgedrukt de "must sees".
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
John Moreland - Israel Nash - the Waterboys - Eels - Courtney Barnett.

Schitterend lijstje voor die € 70 die het kost. Ik ben erbij. Begrijp overigens niet helemaal wat the Waterboys in deze line up doen, maar dan heb ik die ook eens gezien, dus ik klaag er niet over. Band of Horses had er mooi tussen gepast. Maar die zijn dan in de VS denk ik.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
De KEXP sessie van Israel Nash is prachtig. De KEXP sessies zijn sowieso vaak erg goed.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Via het Algemeen Dagblad krijg je al 10 euro korting op je ticket, dus ik vraag mij af hoe de kaartverkoop loopt.

Had hier eerder:moeten kijken. Had ik mezelf 2 tientjes bespaard.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.940
493
Band of Horses had er mooi tussen gepast. Maar die zijn dan in de VS denk ik.
Kom je aanstaande zondag toch ook gewoon naar het Amsterdamse Bos... :)

Ik twijfel nog tussen John Moreland en Stef Kamil Carlens. Verder:
Gregory Alan Isakov - Moreland/Carlens - Israel Nash - The Waterboys - The Grand East - Eels - Courtney Barnett

Next of Kin heeft net een aantal optredens in het najaar bekend gemaakt zie ik (MET Tim Knol), dus die leggen het sowieso af tegen Courtney.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:
Band of Horses had er mooi tussen gepast. Maar die zijn dan in de VS denk ik.

Kom je aanstaande zondag toch ook gewoon naar het Amsterdamse Bos…
1f642.svg


Ik twijfel nog tussen John Moreland en Stef Kamil Carlens. Verder:
Gregory Alan Isakov – Moreland/Carlens – Israel Nash – The Waterboys – The Grand East – Eels – Courtney Barnett

Next of Kin heeft net een aantal optredens in het najaar bekend gemaakt zie ik (MET Tim Knol), dus die leggen het sowieso af tegen Courtney.

Kom ik ook ? En vanavond ook naatr (what's in a name) het Paard.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
John Moreland – Israel Nash – the Waterboys – Eels – Courtney Barnett.

Schitterend lijstje voor die € 70 die het kost. Ik ben erbij. Begrijp overigens niet helemaal wat the Waterboys in deze line up doen, maar dan heb ik die ook eens gezien, dus ik klaag er niet over. Band of Horses had er mooi tussen gepast. Maar die zijn dan in de VS denk ik.

Grotendeels zelfde route als ik.
Maar ik begrijp ook niet helemaal waarom The Waterboys ertussen staan. Line-up is niet helemaal in lijn met wat ze pretenderen te zijn, al heb ik daar persoonlijk maling aan als er bands als Eels en Courtney Barnett staan. Heb er wel weer zin in.
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.560
563
John Moreland canceled. Benieuwd wie vervanger wordt. Gok op Danny Vera ofzo.
 

Ridder Kale Knikker

Campingartiest
10 jan 2017
78
0
John Moreland canceled. Benieuwd wie vervanger wordt. Gok op Danny Vera ofzo.

Enorm jammer dat John Moreland niet komt vanwege vliegangst. Keek echt naar hem uit. Vervanger is de Texaan Robert Ellis, die toch in Europa was om het voorprogramma van Eels te verzorgen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken