Nieuwe Bandjes Pukkelpop 2014

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat vaak het leuke is aan festivals als Lowlands/Pukkelpop zijn de kleine namen.
Dat maakt namelijk deze festivals. Nou vind ik het zelf leuk om de line-up al wat door te spitten op zoek naar de leuke kleine acts.

Welke Bands/Acts vind jij dat andere mensen gehoord moeten hebben voordat we in augustus afreizen naar Hasselt?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
De namen die ik zelf op het moment heel erg tof vind zijn
Hozier: Singer/songwriter met heel sterke liedjes
Jungle: Hele toffe indiepop die meer leuke liedjes heeft dan die geweldige 'Bust Earnin'
Dub FX: een hele toffe loop artiest
Lonely the brave: Rockbandje, het liedje 'Trick Of The Light' moet je echt horen
 

LucR

Campingartiest
10 nov 2013
67
0
Lonely the Brave is inderdaad erg goed!

Mijn favorieten:
Royal Blood: hardrockduo, met pas twee singles uit nu al één van mijn favorieten
The Bohicas: een beetje Franz Ferdinand, maar dan harder en interessanter
The Wytches: echte spookhuis-rock, vind ik heel gaaf
The Virginmarys: heel erg gaaf hardrock-bandje
Drowners: indierock like The Strokes
Eagulls: Engels postpunkbandje, beetje The Cure
Beware of Darkness: eigenlijk al van vorig jaar, maar 'Howl' blijft een geweldig nummer!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Lonely the Brave is inderdaad erg goed!
Mijn favorieten:
Royal Blood: hardrockduo, met pas twee singles uit nu al één van mijn favorieten
The Bohicas: een beetje Franz Ferdinand, maar dan harder en interessanter
The Wytches: echte spookhuis-rock, vind ik heel gaaf
The Virginmarys: heel erg gaaf hardrock-bandje
Drowners: indierock like The Strokes
Eagulls: Engels postpunkbandje, beetje The Cure
Beware of Darkness: eigenlijk al van vorig jaar, maar ‘Howl’ blijft een geweldig nummer!

Dit topic heb ik aangemaakt voor de leuke namen die al tussen de line up staan. niet voor de namen die kanshebber zijn of je wilt zien komen.(dat kun je namelijk in het gewone topic bestpreken) dat neemt niet weg dat ik toch even wat naampjes ga opzoeken die je zojuist hebt opgesomt :)
 

LucR

Campingartiest
10 nov 2013
67
0
Haha, heb ik dat toch mooi verkeerd begrepen! :p

Ook daar zitten natuurlijk al wat leuke bands en artiesten tussen, zoals Brody Dalle, Uncle Acid & The Deadbeats en Truckfighters.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor de mensen die ze niet kennen check van de nieuwe namen The Neighbourhood en St Lucia. zeer aangenaam voor de oortjes

Verder de bandjes die jullie waarschijnlijk wel kennen, Temples, The War on Drugs en Slowdive
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken