Muse

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
7.473
2.623
€99 euro schrikken we tegenwoordig toch niet meer van?

Een 'intieme' show van een grote stadionrockband, voor minder zou me hebben verbaasd.
't Gaat me niet om die €99, het gaat me om die €137,50 voor staanplaatsen (en die €165). Da's zot.

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
29
3
Haha, net pre order gedaan, maar goed dan maar nog even met een extra e-mailadres daar geregistreerd
hier wil ik wel heeeeeeeeel graag bij zijn
die charity shows in Engeland zagen er zoooo vet uit

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

neus

Gouden Tip
16 mrt 2019
259
79
Oef, wil heel graag naar muse. Maar na net 150 euro voor de Stones, 110 voor Bruce, en ook nog Pinkpop 2023 dat weer een stuk duurder zal zijn, vind ik deze prijzen denk ik toch iets te. Ziggo was een paar jaar terug 70 euro....

wenteldave

Headliner
21 apr 2019
7.473
2.623
Oef, wil heel graag naar muse. Maar na net 150 euro voor de Stones, 110 voor Bruce, en ook nog Pinkpop 2023 dat weer een stuk duurder zal zijn, vind ik deze prijzen denk ik toch iets te. Ziggo was een paar jaar terug 70 euro....
Maar dit is nog wel een stuk kleiner dan Ziggo...

neus

Gouden Tip
16 mrt 2019
259
79
Maar dit is nog wel een stuk kleiner dan Ziggo...

Ja, maar weet niet of ik dat bij Muse nou wel per se beter vind. Ik vond de Ziggo eigenlijk wel perfect. Met dat Podium in het midden stond je vrij eenvoudig toch dichtbij, en het is groot genoeg voor het bombastische van Muse. Ik vind Muse eigenlijk niet echt iets voor een intieme setting eigenlijk (Al was ik voor een paar tientjes het zeker gaan proberen :p )

slyke

Gouden Tip
9 jan 2018
422
171

Muse op Tempelhof Sounds…
Hele pure sound, wat minder bombastisch… zo heb ik ze graag!

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
7.597
1.806
Zonet toch nog even gekeken naar die presale inschrijving en me nog een keer ingeschreven. Ik kreeg deze keer iit begin juni wel een "bedankt" pagina en vervolgens een confirmation mail. De moeite om het voor de zekerheid nog een keer te proberen.

eggy

Playlistbediener
13 feb 2015
29
3
Het viel niet mee, maar we gelukkig had een van ons kaarten in de presale. Ben benieuwd of ze nu uberhaupt nog kaarten hebben voor de general sale...

• Confetti
Waarderingen: Timmetje

LarsM

Nieuw lid
9 jun 2022
1
0
Gefeliciteerd. Met 5 man niet er doorheen gekomen. Begon op plek 610 maar toen ik er door was, was het al te laat.....

Timmetje

Headliner
4 mrt 2015
7.597
1.806
Ik had de pagina toevallig nog open en heb net twee stoelen kunnen bestellen. Galerij maar fuck it, we zijn erbij. Had nog wat waardebonnen dus prijs viel mee.

Er is nu nog 1 stoel te koop in de presale voor de liefhebber....

• Leuk
Waarderingen: Joslittel, Brian en eggy

Bassie78

Randprogramma
23 okt 2017
176
82
Met meer dan 10.000 wachtende voor mij ga ik het niet eens meer proberen! Dan maar volgend jaar ergens in Arena/Goffert/Pinkpop/Ziggo Dome

Gebruikers die dit onderwerp bekijken