Ik heb in mijn jonge jaren gewerkt in de beveiliging, maar meer in het uitgaansleven, voetbalwedstrijden en winkels. Maar in principe is het ook heel normaal als beveiliger om een "visite kaartje" te zijn voor de bezoekers waar ze dan ook komen. En als beveiliger weet je echt wel van te voren of je een lastige avond gaat krijgen of niet. Bij Lowlands zie je dan ook amper of nooit iets kwa vechtpartijen of iets dergelijks. Het gaat meer om in het oog houden van mensen die net iets te diep in het glaasje hebben gekeken of een pilletje te veel op hebben. Maar op Lowlands is over het algemeen iedereen vrij eensgezind en heeft iedereen dezelfde belangen, dat maakt het voor de beveiliging ook een stuk makkelijker natuurlijk.Ik heb even geen tijd om de video te kijken (heb 'm een paar jaar geleden wel gezien overigens), maar het is ook bij beveiligers standaard om van te voren een briefing te doen over wat de hoofdpunten zijn van de dienst en waar op gelet moet worden, naast de standaard functiekaart/tekstuele briefing op voorhand. Dat hier ook de bezoekersbeleving wordt aangekaart lijkt mij wel redelijk in de lijn der verwachting.