Lowlands 2023

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
92
155
Ok, ik ben er heel snel doorheen geskipt omdat ik het echt niet trek, dus misschien heb ik de nuances gemist, maar uiteindelijk zijn dit toch gewoon mensen van een jaar of 20 die een weekendje losgaan? Dat was in de jaren '90 echt niet anders hoor, alleen zat er toen andere muziek bij.
Tja kon je toen ook met een rolkoffer vol hairstylingproducten naar een vooropgezette tent gaan?

De drempel is toch iets hoger als je er samen wat van moet maken op de camping.

En vooral dat samen er wat van maken mist bij deze lui.

Indiaantje89

Headliner
13 nov 2012
9.505
3.624
In 2006 sloot DJ Rush de Bravo af op zondag. Ik was er niet bij, maar de verhalen erover zijn legendarisch.
Die kan je toch ook 3x per jaar op Awakenings zien in NL :)? Maar toffe sound inderdaad, maar wel van de oudere garde die ik ze niet snel meer zie boeken.

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
75
173
Had de gehele 72uur aan NPO 2 Extra uitzendingen opgenomen en ben inmiddels aangekomen bij Billie Eilish op zondagavond. Vroeg me af of degene die voor oa Son Mieux, Bombay en Steve Lacy in het voorvak stonden de aanwezigheid van de (voornamelijk) vrouwelijke fans van Eilish al hadden opgemerkt? Of zijn ze allemaal tijdens of na de Jeugd pas aangeschoven in het voorste vak?

SanderFMC

Playlistbediener
1 jul 2022
21
6
De grootste fanatiekelingen hebben er de hele dag al gestaan. Maar er is ook een grote groep die pas na De Jeugd het voorvak in is gegaan. Ik heb dat zelf ook gedaan en het was één grote chaos. Iedereen die tegelijkertijd door die poortjes wil

• Leuk
Waarderingen: koekebakker

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
156
197
Had de gehele 72uur aan NPO 2 Extra uitzendingen opgenomen en ben inmiddels aangekomen bij Billie Eilish op zondagavond. Vroeg me af of degene die voor oa Son Mieux, Bombay en Steve Lacy in het voorvak stonden de aanwezigheid van de (voornamelijk) vrouwelijke fans van Eilish al hadden opgemerkt? Of zijn ze allemaal tijdens of na de Jeugd pas aangeschoven in het voorste vak?

Was uit interesse gaan kijken naar de Billie fans die voor het afgesloten alpha gebied zaten op zondag en daarna voor een plek vooraan gingen staan, en had een klein gesprek met een van de moeders van iemand die daar dus de hele dag heeft gestaan. Was best bezorgd, omdat de acts voor Eilish (zeker de Jeugd) nou niet bepaald goed waren voor de vele jonge fans gezien de moshpits en agressie tijdens hun optredens. Toen ik Steve Lacy overwoog zag ik ze ook nog gewoon zitten in het voorvak. Weet in ieder geval dat er dus zo'n 100 fans de hele dag daar hebben gewacht.

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
75
173
Was uit interesse gaan kijken naar de Billie fans die voor het afgesloten alpha gebied zaten op zondag en daarna voor een plek vooraan gingen staan, en had een klein gesprek met een van de moeders van iemand die daar dus de hele dag heeft gestaan. Was best bezorgd, omdat de acts voor Eilish (zeker de Jeugd) nou niet bepaald goed waren voor de vele jonge fans gezien de moshpits en agressie tijdens hun optredens. Toen ik Steve Lacy overwoog zag ik ze ook nog gewoon zitten in het voorvak. Weet in ieder geval dat er dus zo'n 100 fans de hele dag daar hebben gewacht.
Heb vanmiddag het hele optreden gekeken/beluisterd en het is voor hen volgens mij wel echt allemaal 100% waard geweest. Ze konden elk nummer woord voor woord meezingen (maar dat is als fan natuurlijk ook logisch) en heb veel tranen gezien. En zag af en toe inderdaad een verdwaalde vader of moeder :D

Athos

Randprogramma
13 jul 2023
166
278
Hebben die mensen dan echt 300 euro betaald voor alleen dat concert (2x300 in geval van die moeder met dochter)? Waarschijnlijk ook pas op zondagochtend gekomen.

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
156
197
Hebben die mensen dan echt 300 euro betaald voor alleen dat concert (2x300 in geval van die moeder met dochter)? Waarschijnlijk ook pas op zondagochtend gekomen.

Moeder gaf aan dat zij er het hele weekend is geweest, denk dochter ook. Ze hadden "geoefend" met vooraan staan tijdens Froukje met haar dochter, bijvoorbeeld, en dat was op zaterdag. Dus dat waren gewoon weekendmensen.

• Leuk
Waarderingen: eva84 en spongebobsong

Scoor nu je Festival Merch!

De Festival Merch van Festileaks is duurzame kleding om de blits mee te maken op je volgende festival. Het assortiment bestaat uit shirts en truien in al je favoriete kleuren. Alles super comfy, eerlijk gemaakt van biologische en gerecyclede stoffen én altijd met een iconisch (handgemaakt!) borduursel in festivalstijl. Nu te koop!

DSC02974-1024x1024.jpg
DSC02945-scaled.jpg
DSC02970-1024x1024.jpg

Gebruikers die dit onderwerp bekijken