Gemiddelde prijs zit nu op 336 euro, maar dat zegt natuurlijk niet heel veel, denk dat het vooral interessant is hoeveel en wat de laagst aangeboden tickets zijn.Gemiddelde prijs was als ik het goed berekend heb nu 345 euro ongeveer.
Als jij dit in je fancy () overzicht nog kan berekenen zou dat heel leuk zijn.
Want ze gaan nu soms voor prijzen onder 250 euro weg. Paniek slaat toe bij mensen wegens het mobile only denk ik.
Maar de aantallen vind ik nog steeds niet schokkend, ik denk dat de meerderheid die zijn ticket(s) verkopen mensen zijn die deze line-up niet kunnen waarderen en meer radio vriendelijke muziek willen (en dat soort mensen mogen wat mij betreft sws wegblijven) en mensen zijn die niet meer kunnen of andere plannen hebben gemaakt. Ik weet eigenlijk ook niet zo goed hoe dit vorig jaar de week voor Lowlands ging op ticketswap.
Opzich vind ik het wel lekker als er iets minder mensen op het terrein zijn, hoewel ik vaak merk dat ik met mijn looproute de mensenmassa's redelijk ontwijk, omdat de meeste dan bijvoorbeeld bij een de jeugd van tegenwoordig of elektronische act staan.