Lowlands 2023

gguuss

Gouden Tip
15 jan 2014
394
56
Stelde de vraag net ook in een ander topic, maar drop hem ook even hier voor de mensen die alleen dit topic lezen:

Ik kan niet naar Lowlands volgend jaar. Ben op zoek naar een vergelijkbaar festival zoals DTRH en Lowlands in de periode eind juli - begin augustus (en niet Sziget). Iemand tips?

Christiaan

Gouden Tip
15 mrt 2014
439
21
Stelde de vraag net ook in een ander topic, maar drop hem ook even hier voor de mensen die alleen dit topic lezen:

Ik kan niet naar Lowlands volgend jaar. Ben op zoek naar een vergelijkbaar festival zoals DTRH en Lowlands in de periode eind juli - begin augustus (en niet Sziget). Iemand tips?
Misschien is Way Out West in Gothenborg iets?

• Leuk
Waarderingen: gguuss

gguuss

Gouden Tip
15 jan 2014
394
56
Misschien is Way Out West in Gothenborg iets?
Uit interesse ga ik het zeker eens checken! Maar gezien de portemonnee van sommigen onder ons lijkt me een festival buiten Scandinavië een beter idee :) Volgens mij is het nogal duur daar...

Edit: ziet er uit als een heel tof festival, ben je er zelf wel eens geweest? Ben alleen bang dat om bovengenoemde reden ik niet iedereen kan overtuigen.

Laatst bewerkt:

koekebakker

Campingartiest
15 jun 2022
53
51

Iets in de UK? Latitude festival of TRNSMT festival?

Gebruikers die dit onderwerp bekijken