Lowlands 2023

Cooklu

Playlistbediener
22 feb 2023
47
33
The Killers zullen niet snel naar Lowlands komen, budget technisch denk ik. (edit, 18 aug staan ze ook op een ander festival, planningstechnisch kan het ook nog wel eens zijn)
Anders heeft LL wel een grote laten schieten.

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.399
569
Misschien nog een middag Alpha of bravo naam. Maar de echte klappers hebben we gehad!
Ik ben het met je eens dat Pukkelpop iets grotere namen heeft.

stijnos7

Playlistbediener
9 jul 2022
26
39
Er zijn echt nog wel wat namen, die bijvoorbeeld in hetzelfde weekend op PP staan of die net een tof nieuw album hebben en die geloof ik ook niet zo extreem duur zijn, waarvan ik denk, dat zou echt een perfecte Lowlands boeking zijn. Bijvoorbeeld: Skin on Skin, Sophie Straat, Dropkick Murphys, Joji, Aitch, Spinvis of Sef. Letten we een beetje op @Lowlands??

Dante

Nieuw lid
2 jun 2023
3
11
Er zijn echt nog wel wat namen, die bijvoorbeeld in hetzelfde weekend op PP staan of die net een tof nieuw album hebben en die geloof ik ook niet zo extreem duur zijn, waarvan ik denk, dat zou echt een perfecte Lowlands boeking zijn. Bijvoorbeeld: Skin on Skin, Sophie Straat, Dropkick Murphys, Joji, Aitch, Spinvis of Sef. Letten we een beetje op @Lowlands??
Er zijn nog wel wat PP namen die ook op LL mogen komen. Ben benieuwd wat er nog bij komt, zelf hoop ik nog een beetje (tevergeefs) op wat grotere artiesten maar heb m’n twijfels

Sjaak Wit

Gouden Tip
17 feb 2014
438
457
Er is wel al een hoop uit je rijtje dat of op DTRH of op BKS staat.

Dante

Nieuw lid
2 jun 2023
3
11
Welke PP namen dan?
Een Joji, Ben Bohmer of Bonobo zou leuk zijn. Qua grootte mooie aanvulling en ze lijken te kunnen. Wel sterk m’n twijfels over of LL het zelf nog nodig vindt

Denk dat mijn verwachtingen qua nieuwe namen te hoog liggen, maar we gaan het nog zien

Bob105

Campingartiest
18 jun 2021
92
84
Een Joji, Ben Bohmer of Bonobo zou leuk zijn. Qua grootte mooie aanvulling en ze lijken te kunnen. Wel sterk m’n twijfels over of LL het zelf nog nodig vindt

Denk dat mijn verwachtingen qua nieuwe namen te hoog liggen, maar we gaan het nog zien
Is al eerder gezegd, maar namen zoals Joji of 1 maatje kleiner zelfs hoef ie inderdaad niet meer te verwachten. Alle hoge spots lijken vergeven.

Gebruikers die dit onderwerp bekijken